LOT wprowadza nowe warunki przewozu bagażu

Od 1 maja PLL LOT wprowadza dla podróżnych jednolite zasady przewozu bagażu na rejsach krajowych i zagranicznych. Pasażerowie m.in. klasy biznes na rejsach długodystansowych będą mogli przewieźć dodatkową sztukę bagażu rejestrowanego o wadze 32 kg - podał przewoźnik.

Jak poinformował w poniedziałek LOT, dotychczas pasażer klasy biznes bezpłatnie może odprawić 2 sztuki bagażu o wadze do 32 kg każda na rejsach atlantyckich - od 1 maja będzie mógł zabrać 3 sztuki po 32 kg na osobę. W klasie ekonomicznej nic się nie zmieniło - nadal podróżny będzie mógł zabrać jeden bagaż do 23 kg.

W przypadku podróży w klasie biznes na rejsach krótko- i średniodystansowych będzie można odprawić 2 sztuki bagażu do 32 kg każda - teraz jest jeden bagaż do 30 kg. W klasie ekonomicznej na tych trasach pasażerowie będą mogli zabrać dodatkowe 3 kg bagażu - teraz mogą zabrać walizkę do 20 kg.

Reklama

W przypadku bagażu podręcznego przy wszystkich rejsach pasażerowie klasy biznes będą mogli zabrać na pokład samolotu 2 sztuki bagażu o wadze 9 kg każda, a podróżujący w klasie ekonomicznej - jedną sztukę bagażu o wadze 8 kg.

"Wprowadzenie jednolitych zasad przewozu bagażu rejestrowanego i kabinowego we wszystkich rejsach znacznie poprawi i uatrakcyjni dotychczasową ofertę" - napisano w komunikacie.

W ubiegłym roku z połączeń rozkładowych przewoźnika skorzystało ponad 4,3 mln pasażerów, czyli o 9 proc. więcej niż w 2010. Licząc łącznie z czarterami, LOT przewiózł w 2011 r. ponad 4,6 mln pasażerów. Na ten rok LOT planuje zwiększenie liczby przewiezionych pasażerów o dalsze 9 proc.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: bagaże | bagaz | bagaż | warunki | PLL LOT | pasażerowie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »