Na co liczy Polsat News?

Polsat News, informacyjny kanał Polsatu, który ruszy w sobotę 7 czerwca o 7.00 rano, chce w przyszłym roku mieć oglądalność na poziomie 0,5-0,7 proc., a po trzech latach celuje w 1-1,5 proc. - poinformowali na konferencji prasowej przedstawiciele Polsatu.

Polsat News, informacyjny kanał Polsatu, który ruszy w sobotę 7 czerwca o 7.00 rano, chce w przyszłym roku mieć oglądalność na poziomie 0,5-0,7 proc., a po trzech latach celuje w 1-1,5 proc. - poinformowali na konferencji prasowej przedstawiciele Polsatu.

- W przyszłym roku chcemy osiągnąć oglądalność na poziomie 0,5-0,7 proc., a po trzech latach 1-1,5 proc. - powiedział Maciej Stec, członek zarządu grupy Polsat. - Po trzech latach chcemy zrównać przychody z kosztami - dodał.

Przedstawiciele spółki nie chcieli ujawnić nakładów związanych z uruchomieniem nowego kanału informacyjnego i nowego studia. Powiedzieli, że w Polsat News pracować będzie 180-osobowy sztab dziennikarsko-edytorski i ponad 200 osób przy realizacji technicznej.

- W sobotę o 7 ruszamy z programem Polsat News - powiedział Marek Markiewicz, dyrektor pionu informacyjnego w grupie Polsat.

Reklama

Z kolei przedstawiciele TVN informowali w kwietniu PAP, że kanał informacyjny TVN24 chce w tym roku utrzymać oglądalność na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznych 3 proc.

Stec powiedział, że dzięki Euro 2008 Polsat spodziewa się w czerwcu osiągnięcia pozycji lidera pod względem oglądalności z udziałem 24-25 proc. w grupie 16-49 lat, a w całym półroczu będzie mieć przewagę nad TVN.

W maju w tej grupie TVN miał 18,5 proc. udział, a Polsat 17,9 proc.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | TVN SA | Polsat | news
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »