NiQuitin online
Drogą przetargu firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline powierzyła agencji interaktywnej OS3 multimedia stworzenie multimedialnego serwisu niquitin.pl poświęconego rzucaniu palenia. Ten zaawansowany technologicznie projekt, stanowiący element szeroko zakrojonej kampanii public relations, tworzy wirtualną rzeczywistość wraz z jej bohaterami oraz rozwijającą się fabułą.
Drogą przetargu firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline powierzyła agencji interaktywnej OS3 multimedia stworzenie multimedialnego serwisu niquitin.pl poświęconego rzucaniu palenia. Ten zaawansowany technologicznie projekt, stanowiący element szeroko zakrojonej kampanii public relations, tworzy wirtualną rzeczywistość wraz z jej bohaterami oraz rozwijającą się fabułą.
Serwis jest elementem kampanii NiQuitin trwającej kilkanaście tygodni. Na przykładzie Beaty - palaczki, która po 12 latach rzuciła palenie, pokazywany jest w mediach proces rzucania palenia za pomocą plastrów NiQuitin. W TV oraz na stronie www.niquitin.pl prezentowane będą filmy rejestrujące kolejne etapy walki z nałogiem. Za działania internetowe odpowiada agencja OS3 multimedia, kampanię PR obejmującą media off-linowe prowadzi agencja Open Media.
Strona niquitin.pl to jedna z niewielu stron produktowych w polskim Internecie wykorzystujących tak szeroko możliwości tego medium. Serwis zawiera sekwencje wideo, interaktywne funkcje oraz odręczne rysunki wykonane ołówkiem. Jego innowacyjność polega nie tylko na korzystaniu z nowoczesnej technologii, ale także na niestandardowym podejściu do produktu. Internet daje możliwość zbudowania wokół marki wirtualnej rzeczywistości, społeczności wiernych internautów, którzy współtworzą serwis.
- Żeby zainteresować internautę produktem, należy zaproponować mu atrakcyjną i przejrzystą formę przekazu. Zamiast czytać przeładowaną treścią ulotkę o plastrze wspomagającym proces rzucania palenia, odbiorcy wolą zobaczyć na ludzkim przykładzie, jak ten produkt działa - powiedział Marcin Maj, Client Service Director. - Firmie GlaxoSmithKline zaproponowaliśmy, aby serwis internetowy skupiał się wokół bohaterki, z którą rzucający palenie internauci mogą się identyfikować.
- Powierzyliśmy stworzenie tego serwisu właśnie agencji OS3 multimedia, ponieważ firma ta dysponuje wiedzą oraz najnowszą technologią internetową. Dzięki temu możemy urzeczywistnić nasze pomysły marketingowe, które jeszcze do niedawna były tylko wizjami na przyszłość. Dodatkowo firma OS3 multimedia w fantastyczny sposób przeniosła idee Reality Quitting do Internetu, co tworzy spójną całość z kampanią - ujawnia Anna Dębińska, Brand Manager NiQuitin.