Nowa usługa InPostu. Ma zmienić przyzwyczajenia Polaków
InPost wprowadza nową usługę, która może zmienić sposób, w jaki Polacy kupują prasę. Właśnie ruszyły testy tego rozwiązania. Nowa usługa InPost-u ma być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby czytelników w naszym kraju.
Grupa InPost w ramach pilotażu będzie dostawcą "Tygodnika Powszechnego", a tym samym wejdzie na rynek dystrybucji prasy przez paczkomaty - podała spółka.
Grupa InPost poinformowała, że wprowadza nową usługę na rynek. "Tym razem umożliwiamy dostawy prasy drukowanej" - poinformowano w opublikowanym komunikacie. Jak zapowiada InPost, tygodnik będzie mógł trafić do paczkomatu już na drugi dzień od nadania.
"Dzięki naszej szerokiej sieci punktów out-of-home zapewniamy rozwiązania, które ułatwiają codzienne funkcjonowanie - a także zastępują na przykład stacjonarne punkty sprzedaży prasy, których sieć jest coraz mniejsza" - powiedział prezes i założyciel InPostu Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.
Przeczytaj również: Paczka za wysoko nawet dla wysokich. "Dwóch mężczyzn musiało mi pomóc"
Według prezesa Tygodnika Powszechnego Jacka Ślusarczyka, umożliwienie czytelnikom zakupu prasy drukowanej przez ogólnopolską sieć paczkomatów będzie "prawdziwym rynkowym przełomem" - zarówno dla wydawnictwa, jak i dla całego rynku prasy drukowanej.
"To odpowiedź [...] firmy na rzeczywistą społeczną potrzebę. Do wielu miejsc w Polsce prasa nie dociera albo dociera z wielkim opóźnieniem" - zauważył Ślusarczyk.
Przeczytaj również: InPost podnosi ceny. Od marca nowy cennik, znamy kwoty
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Został ałożony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę. Posiada sieć aczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.