Wojciech Szeląg: Nowe technologie. Jak uczynić je przyjaznymi dla człowieka by trafiły "pod strzechy"?

Wojciech Szeląg

Wojciech Szeląg

Nowoczesna technologia nie zawsze ułatwia korzystanie z usług bankowych
Nowoczesna technologia nie zawsze ułatwia korzystanie z usług bankowych123RF/PICSEL
To paradoks, że prawdziwą relację z klientem łatwiej może zbudować nie bank, gdzie wszystko po prostu działa, ale ten który trudną sytuację zrozumie, potraktuje poważnie i zaproponuje rozwiązanie

Dreszczyk emocji

Zobacz również:

    Przesada, czyli "technologia nie będzie ważniejsza od klienta"

    Arogancja, czyli "nie będziesz wykorzystywał technologii przeciw klientowi"

    Zobacz również:

      Niekonsekwencja, czyli "będziesz dzielił się z klientem ułatwieniami jakie daje technologia"

      "Interwencja": Nowa umowa. Rachunki za gaz wzrosły zamiast zmalećPolsat NewsPolsat News
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?