Nowy dziennik ogólnopolski

Polskapresse - wydawca m.in. Dziennika Polskiego i Echa Miasta planuje wprowadzenie na polski rynek nowego ogólnopolskiego dziennika. Plany na tak silnie konkurencyjnym rynku muszą być odważne, w ich realizacji mają pomóc dziennikarze, którzy przeszli od konkurencji.

Polskapresse - wydawca m.in. Dziennika Polskiego i Echa Miasta planuje wprowadzenie na polski rynek nowego ogólnopolskiego dziennika. Plany na tak silnie konkurencyjnym rynku muszą być odważne, w ich realizacji mają pomóc dziennikarze, którzy przeszli od konkurencji.

Grupa Wydawnicza Polskapresse rozpocznie jesienią wydawanie nowego dziennika ogólnopolskiego o nakładzie od 800 tys. do 1 mln egzemplarzy - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na wypowiedź Doroty Stanek, prezes Polskapresse. To nakład większy niż Gazety Wyborczej czy Faktu.

- Chcemy być po prostu numer jeden na rynku. Jesteśmy bardzo silni w regionach. Umacniając te regiony planujemy, że nakłady nie będą nam spadać, lecz wręcz odwrotnie, będą szły w górę - powiedziała Stanek, cytowana przez Wirtualnemedia.pl.

Stanek poinformowała, że nazwa nowego dziennika jest już znana, ale nie chciała jej ujawnić.

Reklama

Redaktorem naczelnym jest Paweł Fąfara. Redakcja liczy kilkadziesiąt osób. Wielu dziennikarzy przeszło z wydawnictwa Axel Springer oraz "Rzeczpospolitej".

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Na Tak | dziennik | polski rynek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »