OS3 dla Tally Weijl

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała międzynarodowy przetarg na stworzenie serwisu internetowego marki odzieżowej Tally Weijl. Strona przygotowana została z myślą o klientkach Tally Weijl z siedemnastu krajów świata.

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała międzynarodowy przetarg na stworzenie serwisu internetowego marki odzieżowej Tally Weijl. Strona przygotowana została z myślą o klientkach Tally Weijl z siedemnastu krajów świata.

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała międzynarodowy przetarg na stworzenie serwisu internetowego marki odzieżowej Tally Weijl. Strona przygotowana została z myślą o klientkach Tally Weijl z siedemnastu krajów świata.



- Wybraliśmy agencję interaktywną OS3 multimedia, ponieważ jest to zespół profesjonalistów o dużym doświadczeniu w budowaniu wizerunku marek w Internecie. Ważnym czynnikiem w wyborze agencji był także partnerski system współpracy. Umiejętność działania w międzynarodowym środowisku jest dla nas jednym z dowodów kompetencji do stworzenia serwisu skierowanego do interkulturowej grupy docelowej - powiedział Michael Haag, Head of Marketing Tally Weijl.

Reklama



Tally Weijl to międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą seksownej mody dla młodych i pewnych siebie kobiet. Tally Weijl jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych wśród swojej grupy docelowej. Sieć sprzedaży obejmuje ponad 200 markowych sklepów oraz 600 punktów dystrybucji w 17 krajach świata, począwszy od Portugalii, przez Irlandię i Austrię po Rosję, Turcję i Zjednoczone Emiraty Arabskie.



- Projektując serwis Tally Weijl, zastosowaliśmy połączenie zdjęć wizerunkowych o seksownym, ostrym wydźwięku z delikatnymi, miękkimi animacjami. Przeplatanie elementów drapieżnych z subtelnymi tworzy przekaz trafiający do wysokich aspiracji estetycznych użytkowniczek traktujących własny styl jako alternatywę wobec wyglądu setek 'takich samych' osób wokół. W warstwie kolorystycznej serwis pozostał wierny odcieniom różu, jakie zostały użyte w znaku firmowym producenta. Całość dopełniona jest delikatnie połyskującymi diamencikami, które tworzą efekt glamour tak obecnie popularny wśród najbardziej prestiżowych kreatorów mody - powiedział Marcin Macionczyk, Dyrektor Kreatywny OS3 multimedia.



- Tally Weijl to nasz pierwszy Klient, którego obsługiwać będziemy na wielu rynkach zagranicznych. Wybór naszej firmy jako agencji jest dla nas kolejnym dowodem na to, że prezentujemy międzynarodowy standard usług i staliśmy się atrakcyjnym partnerem dla Klientów z całego świata - powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia.



http://www.tallyweijl.com



e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: multimedia | przetarg | świata | agencja | stworzenie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »