Polska firma odzieżowa wprowadza nową markę. Kultową Wólczankę czekają zmiany

Grupa VRG (dawna Vistula) wprowadza na rynek nową markę. Polska firma odzieżowa z tradycjami sięgającymi 1948 roku zmieni szyld części swoich sklepów. Marka Well Wólczanka, z tzw. ofertą total look, będzie stopniowo wchodzić na rynek od 13 października.

Znana polska firma odzieżowa wprowadza na rynek zupełnie nową markę. Szykuje się rebranding wybranych salonów jednej z najstarszych polskich sieci sklepów odzieżowych Wólczanka - informuje "Rzeczpospolita". To element strategicznego planu modowo-jubilerskiej Grupy VRG.

Korzenie dawnej grupy Vistula sięgają 1948 roku. Firma z Krakowa zajmuje się sprzedażą odzieży (głównie koszul męskich i damskich) oraz biżuterii.

Reklama

Nowy szyld Well Wólczanka. Rebranding w największych salonach

Największe salony Wólczanka zmienią się na Well Wólczanka. Butiki koszulowe pozostaną Wólczankami - poinformowało nas biuro prasowe VRG. Nowy szyld grupy zadebiutuje w piątek, 13 października.

W sklepach sieci pod nowym szyldem oferowany będzie asortyment tzw. total look - będzie można w nich kupić nie tylko koszule, które od lat były znakiem rozpoznawalnym sieci, ale także inne artykuły odzieżowe. 

- Nasi klienci nie mają jasności, jeśli chodzi o format dużych sklepów z ofertą total look. Ten format nie ma pełnej oferty koszul z małych butików, natomiast pojawia się w nim duża część kolekcji casualnej, i to dla kobiet. Dlatego podjęliśmy decyzję, by formatowi total look nadać odrębną nazwę - tłumaczy Marta Fryzowska, wiceprezes spółki.

Wdrażanie strategii nowej marki ma potrwać do 2025 roku. Grupa chce w ten sposób zwiększyć swoje przychody do 180 mln zł i otworzyć się na nowych klientów 25+.

W pierwszej kolejności - już od piątku - Well Wólczanka będzie widoczna w sklepie internetowym, a także w dwóch salonach: w Galerii Focus w Zielonej Górze oraz wrocławskiej Magnolii.

Jeszcze w październiku nowy szyld zawita do warszawskich galerii - Westfield Arkadia i Westfield Mokotów oraz Promenady, a także poza stolice - do katowickiej Silesii oraz Galerii Rzeszów. 

VRG nie rezygnuje ze swojej dotychczasowej i dobrze rozpoznawalnej marki Wólczanka. Obie nazwy będą występować obok siebie. Sieć zapewnia, że sklepy Wólczanka będą obecne na rynku, a firma planuje ich dalszy rozwój.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: vistula | Wólczanka | sklep odzieżowy | marka | rebranding
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »