Rewolucja w Lidlu. Sieć żegna papierowe gazetki. Stawia na cyfrowe promocje

Znikają papierowe gazetki z promocjami. Lidl ma już inne rozwiązanie
Znikają papierowe gazetki z promocjami. Lidl ma już inne rozwiązanie123RF/PICSEL

Lidl kończy z papierowymi gazetkami. Oferta z promocjami ma być dostępna tylko w wersji elektronicznej

Naszym ważnym kanałem komunikacji skierowanej do klientów są gazetki reklamowe, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientów. Gazetki udostępniamy w formie papierowej oraz elektronicznej. Co tydzień wydajemy trzy gazetki, w tym dwie z ofertą produktów spożywczych.
Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w Lidl Polska dla wiadomoscihandlowe.pl

Nakład gazetek mniejszy o połowę. Aplikacja Lidl Plus z mobilną wersją promocji

Zobacz również:

    Mniej gazetek Lidla, lepiej dla środowiska. Gazetki online bardziej ekologiczne

    Mniejsze zapotrzebowanie na papierowe gazetki wiąże się z mniejszą emisją CO2, dlatego informujemy klientów, że naszą ofertę mogą sprawdzić w łatwy, wygodny i szybki sposób w aplikacji Lidl Plus oraz na stronie internetowej.
    LIDL

    Gazetki z promocjami znikają, promocje nie. Polacy polują na tańsze produkty

    Zobacz również:

      1992-2022. Najlepszy czas Polski: PFR – w jaki sposób pomaga polskim przedsiębiorcom?
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?