Wilko po 97 latach zamyka sklepy. "Brytyjskie Pepco" uwielbiali też Polacy na Wyspach

Wilko po 97 latach zamyka sklepy. Ukochany sklep Brytyjczyków przechodzi do historii
Wilko po 97 latach zamyka sklepy. Ukochany sklep Brytyjczyków przechodzi do historiiWilko/FacebookPUSTE
  • Wilko po 97 latach zamyka ponad 400 sklepów. 
  • "Brytyjskie Pepco" było ukochaną rodzinną siecią zarówno Brytyjczyków, jak i Polaków mieszkających na Wyspach. 
  • Sklep oferował m.in. artykuły gospodarstwa domowego.
  • Wilko nie poradził sobie z silną konkurencją, nowymi trendami zakupowymi wśród klienów (zakupy online) oraz problemami finansowymi.
  • Sklepy Wilko przestaną istnieć 1 października. Zwolnionych ma zostać ponad 12 tys. pracowników.

Wilko po 97 latach znika z brytyjskiego rynku. "To nigdy nie musiało się wydarzyć"

Zobacz również:

    Problemy Wilko. Za dużo sklepów, złe lokalizacje, zakupy online

    Zobacz również:

      Na osiedlach było po prostu za dużo Wilko. Cięcie do 250 sklepów byłoby rozsądnym posunięciem właścicieli firmy, ale tego nie zrobiono.
      Charles Allen, analityk ds. handlu detalicznego w Bloomberg Intelligence

      Ratowanie trudnej sytuacji w Wilko bez pozytywnego skutku

      Zobacz również:

        Wilko zamknie 400 sklepów. Ponad 12 tysięcy pracowników do zwolnienia

        • 124 sklepy Wilko mają zostać zamknięte w dniach 17-21 września,
        • działalność centrum dystrybucyjnego zakończy się 15 września,
        • a pozostałe 222 sklepy zamkną się 1 października
        Wilko to coś znacznie więcej niż tylko marka, sprzedawca detaliczny czy sprzedawane przez nią produkty. To tysiące lojalnych członków zespołu, którzy stoją teraz przed niepewną przyszłością. Wilko mógł przestać być prawdziwą marką rodzinną wiele lat temu, ale załoga do końca zachowała prawdziwy rodzinny etos Wilko. To właśnie za rodziną, którą stworzyli koledzy z Wilko, będę najbardziej tęsknić.
        Nadine Houghton, przedstawicielka krajowa związku zawodowego GMB

        Zobacz również:

          Marcin Łojewski z Kaufland Polska: Lokalna półka? Przecież już to mamy INTERIA.PL
          Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?