RMF FM - najmocniejszą marką medialną w Polsce
Radio RMF FM uznane zostało za najmocniejszą markę medialną w rankingu MARQA 2007 przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita przy współpracy z ACNielsen.
Marka RMF FM zdobyła pierwsze miejsce w kategorii Media, wyprzedzając dotychczasowego lidera telewizję TVN. RMF FM znalazło się wśród siedmiu najmocniejszych marek w Polsce w 2007 roku.
Do zwycięstwa marki RMF FM, przyczyniły się min. przeprowadzone z rozmachem akcje promocyjne, prowokacyjne wydarzenia antenowe i kampanie reklamowe oraz duża aktywność na rynku muzycznym. Składanki muzyczne wydawane przez stację - "RMF FM - Najlepsza Muzyka" notują rekordową sprzedaż.
Silna pozycja marki na rynku to nie tylko zasługa promocji, ale także programu, muzyki prezentowanej w RMF FM oraz rzetelnym radiowym FAKTOM. Stacja od wielu miesięcy utrzymuje się na pierwszej pozycji w rankingu Instytutu Monitorowania Mediów, jako najczęściej cytowana rozgłośnia radiowa w Polsce.
RMF FM jest najlepiej rozpoznawalną marką radiową w Polsce (wynosi 99,0%). Stacja jest liderem słuchalności nieprzerwanie od ponad 6 lat, a jej udział w rynku słuchalności wynosi 22,5%, co z kolei przekłada się na najwyższe przychody reklamowe wśród rozgłośni radiowych (udział na poziomie 23,2%). W przeciętnym tygodniu RMF FM włącza 3/4 dorosłych Polaków, a średnio każdego dnia jest słuchana przez 8,4 mln osób. (na podstawie RadioTrack SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń-wrzesień 2007, 15-75 lat - słuchalność; Expert Monitor, styczeń-wrzesień 2007 - przychody reklamowe).