Reklama

Rynek telewizyjny: TVN traci widzów, Polsat zyskuje

W czerwcu 2011 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 15,1 proc. z 15,4 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Całodobowy udział Polsatu w czerwcu zwiększył się do 14,8 proc. z 13 proc., udział TVP1 spadł do 16,2 proc. z 18,1 proc., a TVP2 spadł do 13,2 proc. z 14,8 proc.

W peak-time (18.00-23.00) w czerwcu udział kanału TVN zmniejszył się do 18,2 proc. z 18,9 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu wzrosła do 15,1 proc. z 13,7 proc., TVP1 spadła do 18,2 proc. z 21 proc., a TVP2 spadła do 14,8 proc. z 16 proc.

W czerwcu oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła do 16,2 proc. z 15,8 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zwiększyła się do 19,1 proc. z 18,2 proc.

Reklama

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej wzrósł do 17 proc. z 15 proc. rok wcześniej, zaś w peak-timie wzrósł do 17,8 proc. z 16 proc. TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 12,8 proc. z 16,3 proc., a w peak-timie zmniejszyła udział do 14,9 proc. z 19,4 proc. Udział TVP2 całodobowo spadł do 11,4 proc. z 14,3 proc., a w peak-timie spadł do 13 proc., z 15,6 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo wzrósł w czerwcu do 19,7 proc. z 18,7 proc., a w peak-timie wzrósł do 22,7 proc. z 21,6 proc. rok wcześniej.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »