Sieć dyskontów nie na sprzedaż

Sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych Netto planuje otwarcie w tym roku kilkudziesięciu nowych sklepów w Polsce - poinformowali na konferencji prasowej w Szczecinie szefowie polskiego oddziału firmy. Zapewnili, że firma nie ulega kryzysowi i nie jest na sprzedaż.

Sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych Netto  planuje otwarcie w tym roku kilkudziesięciu nowych sklepów w  Polsce - poinformowali na konferencji prasowej w  Szczecinie szefowie polskiego oddziału firmy. Zapewnili, że firma  nie ulega kryzysowi i nie jest na sprzedaż.

W ten sposób władze sieci odniosły się do medialnych doniesień o rzekomym przejęciu Netto przez sieć Biedronka.

"Nie negocjujemy z siecią Biedronka ani z nikim innym o możliwości sprzedaży firmy" - powiedział dyrektor Netto Polska Kent Petersen. Dodał, że fałszywe doniesienia prasowe wywołały niepokój wśród pracowników i zaszkodziły firmie w negocjacjach z dostawcami.

Według Petersena, Netto planuje jeszcze w tym roku otworzyć 25 nowych sklepów w Polsce, a w przyszłym roku kolejnych 30.

Netto jest częścią Dansk Supermarked A/S, drugiego, co do wielkości przedsiębiorstwa handlu detalicznego w Danii, którego właścicielami są Maersk i F. Salling. Spółka ma swoje sklepy handlu detalicznego w Danii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Szwecji i Polsce.

Reklama

W Polsce swój pierwszy sklep Netto uruchomiło w 1995 roku, w Szczecinie. Początkowe plany firmy zakładały rozwój sieci dyskontów wzdłuż północnego pasa kraju, od Szczecina do Gdańska. Obecnie plany rozwojowe zakładają ekspansję w kierunku południa Polski (Dolny i Górny Śląsk). Przychody firmy ze sprzedaży brutto w 2008 roku wyniosły 1 mln 679 tys. zł. Sieć zatrudnia 2340 pracowników.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: dyskonty | firmy | Szczecin | Netto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »