Sprzedaż spada, Agora tanieje

Średnia dzienna sprzedaż "Gazety Wyborczej" wyniosła w marcu 425 tys. egzemplarzy, czyli o 9,3 proc. mniej niż przed rokiem - podał Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia dzienna sprzedaż "Gazety Wyborczej" wyniosła w marcu 425 tys. egzemplarzy, czyli o 9,3 proc. mniej niż przed rokiem - podał Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.

- To informacja neutralna - uważa Michał Marczak, analityk Domu Inwestycyjnego BRE Banku. Kurs Agory spadł jednak do godz. 15 o 1,2 proc., do 40,5 zł.

- Sprzedaż na poziomie 420-440 tys. egzemplarzy to poziom, jaki dziennik powinien osiągać w najbliższych latach. Pozytywne dla spółki jest to, że nadal słabnie "Dziennik", którego miesięczna po raz drugi w historii spadła poniżej sprzedaży "Rzeczpospolitej". Z punktu widzenia reklamodawców, zagrożeniem dla "Gazety" przy obecnej sprzedaży nie jest również dziennik "Polska" - uważa specjalista z DI BRE Banku.

Reklama
INTERIA.PL/Puls Biznesu
Dowiedz się więcej na temat: gazety | dziennik | tańce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »