Straty topnieją

Deutsche Telekom poinformował we wtorek, że zgodnie z przewidywaniami analityków jego strata netto w I kwartale tego roku wyniosła 400 milionów euro (359,1 mln USD).

Deutsche Telekom poinformował we wtorek, że zgodnie z przewidywaniami analityków jego strata netto w I kwartale tego roku wyniosła 400 milionów euro (359,1 mln USD).

Deutsche Telekom poinformował we wtorek, że zgodnie z przewidywaniami analityków jego strata netto w I kwartale tego roku wyniosła 400 milionów euro (359,1 mln USD). Znaczącą poprawę - przypomnijmy, że w IV kwartale ub.r. strata niemieckiego giganta sięgnęła miliarda euro - Deutsche Telekom wyjaśnia poprawą wyników w sektorze telefonii komórkowej.

Wyniki spełniły oczekiwania, szczególnie jeśli chodzi o wzrost wpływów ze sprzedaży do kwoty 11 miliardów euro - powiedział wczoraj Financial Times Ralf Hallmann, analityk telekomunikacyjny Bankgesellschaft Berlin.

Reklama

Deutsche Telekom stawiający czoła krytykom, wypominającym mu ostry spadek notowań giełdowych, zapowiada, że w całym roku bieżącym dorobi się dwucyfrowej progresji zysku operacyjnego. Przyczynić się ma do tego w szczególności poprawa kondycji należącej doń spółki telefonii bezprzewodowej - T-Mobile. Niemiecki operator stawia sobie za też cel 15-proc. wzrost sprzedaży w 2001 r.

Również wczoraj amerykański koncern VoiceStream poinformował, że do końca maja Deutsche Telekom najprawdopodobniej sfinalizuje jego przejęcie. Transakcja opiewająca na 22,5 mld USD zapewniła niemieckiej firmie 484 700 nowych klientów, dzięki czemu liczba osób korzystających z ich usług wzrosła do 4,4 mln.

Prawo i Gospodarka
Dowiedz się więcej na temat: dolar | Netto | telekom | W.E. | deutsche telekom | 'Wtorek'
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »