TEQUILA\DIGITAL dla Urzędu Miasta Warszawa
Miasto Stołeczne Warszawa uruchomiło nową stronę internetową informującą o przeznaczonych do zbycia warszawskich nieruchomościach. Jest to na bieżąco aktualizowana baza, będąca jednym z elementów strategii obrotu nieruchomościami, opracowanej dla Warszawy przez firmę Jones Lang Lasalle.
Miasto Stołeczne Warszawa uruchomiło nową stronę internetową informującą o przeznaczonych do zbycia warszawskich nieruchomościach. Jest to na bieżąco aktualizowana baza, będąca jednym z elementów strategii obrotu nieruchomościami, opracowanej dla Warszawy przez firmę Jones Lang Lasalle.
Nowa strona warsawcityproperties.pl, została zrealizowana przez agencję TEQUILA\DIGITAL. Opracowano ją w oparciu o informacje przygotowywane przez Biuro Strategii Rozwoju i Integracji Europejskiej, Biuro Gospodarki Nieruchomościami, Biuro Polityki Lokalowej, Biuro Promocji Miasta oraz przez dzielnice Warszawy. Strona jest dostępna w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej. Strategicznym celem kampanii jest wspomaganie obrotu nieruchomościami m.st. Warszawy oraz wzmocnienie świadomości dotyczącej atrakcyjności inwestycyjnej Warszawy, szczególnie poza granicami kraju.
Główna część strony to baza ofert nieruchomości przeznaczonych do obrotu ( nieruchomości na sprzedaż, lokale użytkowe pod wynajem, mieszkania na wynajem w drodze przetargu i inne okazje). Zaawansowana wyszukiwarka umożliwia łatwe odnalezienie oferty w zależności od miejsca jej położenia na terytorium Warszawy, ceny, typu i formy zbycia (sprzedaż, dzierżawa, itp.) i innych kategorii. Oprócz tego w serwisie znajdują się m.in. podstawowe informacje o Warszawie, informacje na temat polskiego i warszawskiego rynku nieruchomości oraz przykłady projektów architektonicznych planowanych w Warszawie w przyszłości.
Serwis internetowy jest związany z kampanią miasta, skierowaną do potencjalnych inwestorów krajowych i zagranicznych, zainteresowanych zakupem lub wynajmem nieruchomości, która została zaplanowana przez Urząd Miasta, do końca roku 2006. Planowane jest późniejsze przekształcenie kampanii w stały mechanizm promocji obrotu nieruchomościami miejskimi.
http://www.warsawcityproperties.pl