Uroczyste ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród laureatom projektu "Produkt Roku. Wybór Konsumentów - Innowacja 2013"
Już po raz dziewiąty 5000 Polaków wybrało najlepsze nowości produktowe, które pojawiły się w sprzedaży w ciągu ostatniego roku. To jedno z największych badań opinii na polskim rynku. Co roku, na zlecenie firmy Produkt Roku Polska Sp. z o.o., przeprowadza je instytut badawczy TNS Polska. Wyróżnione produkty otrzymają tytuł "Produkt Roku. Wybór Konsumentów - Innowacja 2013", który jest gwarancją jakości i rekomendacją dla innych konsumentów.
"Produkt Roku. Wybór Konsumentów" to program marketingowy skierowany do producentów i dystrybutorów produktów z branży FMCG. Program tworzą dwa elementy: wielkie badanie opinii polskich konsumentów na temat nowych lub innowacyjnych produktów oraz tytuł i logo, którym producenci mogą posługiwać się w komunikacji marketingowej nowości uznanych za najlepsze w swoich kategoriach. Koncept "Produkt Roku. Wybór Konsumentów" funkcjonuje na świecie od 1987 roku, pierwsza edycja badania odbyła się we Francji. W chwili obecnej projekt jest obecny w ponad 30 krajach.
Uroczyste ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród laureatom odbędzie się 22 kwietnia 2013 r. (poniedziałek) o godz. 20:00 w warszawskim Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza. Gościem specjalnym gali będzie Piotr Tymochowicz, ekspert ds. wizerunku.
Partnerzy projektu: instytut badawczy TNS Polska, sieć hipermarketów Real, ogólnopolska sieć electromarketów i sklep internetowy - Media Markt i Saturn, branżowy miesięcznik "Handel", magazyn "Media i Marketing Polska", dwutygodnik "Tina" oraz suplement telewizyjny "Teleprogram".