Wdrożenie Logotec CRM9000 Web Edition w Kegel-Błażusiak

Kegel-Błażusiak z Nowego Targu, wiodący polski producent profesjonalnej odzieży roboczej i ochronnej oraz pokrowców i akcesoriów samochodowych, rozpoczął wdrożenie systemu Logotec CRM9000 Web Edition. System dostarczyła spółka Logotec Enterprise z Wrocławia, która również realizuje prace wdrożeniowe.

Kegel-Błażusiak z Nowego Targu, wiodący polski producent profesjonalnej odzieży roboczej i ochronnej oraz pokrowców i akcesoriów samochodowych, rozpoczął wdrożenie systemu Logotec CRM9000 Web Edition. System dostarczyła spółka Logotec Enterprise z Wrocławia, która również realizuje prace wdrożeniowe.

Kegel-Błażusiak z Nowego Targu, wiodący polski producent profesjonalnej odzieży roboczej i ochronnej oraz pokrowców i akcesoriów samochodowych, rozpoczął wdrożenie systemu Logotec CRM9000 Web Edition. System dostarczyła spółka Logotec Enterprise z Wrocławia, która również realizuje prace wdrożeniowe.



W pierwszej fazie projektu zakres licencji obejmie 29 użytkowników jednoczesnych. W miarę uruchamiania procedur przepływu pracy, liczba użytkowników systemu będzie rosła do około 40.



Oprócz implementacji typowych funkcji CRM wzbogaconych o zarządzanie dokumentami i przepływem informacji, zbudowany zostanie interfejs do systemu gospodarki materiałowej wykorzystywanego w Kegel-Błażusiak. Przygotowany zostanie również zaawansowany mechanizm generowania zleceń produkcyjnych z poziomu systemu Logotec CRM9000.

Reklama



Na obecnym etapie zatwierdzony jest projekt wdrożenia i trwają prace instalacyjno-konfiguracyjne. Zakończenie wdrożenia planowane jest na koniec października 2005 roku.



http://ww.logotec.wroc.pl


e-biznes.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »