Wędlina i ser od razu do własnego pudełka? Stokrotka ruszyła z nową ekologiczną zachętą

Stokrotka zaprasza do swoich lad z obsługą z własnym opakowaniem. Sieć chce w ten sposób ograniczyć zużycie plastiku i zachęcić do korzystania z opakowań wielokrotnego użytku. To kolejna innowacja. Czy docenią ją klienci?

Kolejne ograniczenia użycia plastikowych opakowań wdraża sieć Stokrotka. Od jakiegoś czasu kawę z ekspresu w tej sieci dostać można taniej, gdy skorzysta się z własnego kubka, a już teraz do lady z obsługą będzie można podejść z własnym opakowaniem. 

Po wędlinę z własnym pudełkiem

Nowe rozwiązanie pojawiło się już we wszystkich sklepach Stokrotka z tradycyjną ladą. Portal wiadomoscihandlowe.pl informuje, że dla towarów sprzedawanych na wagę od teraz sieć wprowadza możliwość zapakowania towarów do własnego opakowania. Ma to być alternatywa dla jednorazowych woreczków i sposób na ograniczenie użycia plastiku. 

Reklama

Wystarczy do lady z obsługą podejść z czystym, szczelnym i przeznaczonym do kontaktu z żywnością opakowaniem. Pracownik Stokrotki do własnego woreczka czy pudełka zapakuje m.in. wędlinę, ser, surówki, ryby czy nabiał. 

- Najnowsza inicjatywa Stokrotki łączy kroki podejmowane na rzecz środowiska przez osoby robiące zakupy w naszych sklepach i naszą sieć. Mamy ponadto nadzieję, że nowa możliwość i akcja z nią związana zachęci kolejne osoby do wprowadzenia nawyków wspomagających środowisko - mówi Daria Raganowicz, menadżer ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki cytowana przez portal.

Stokrotka w proekologicznych działaniach idzie także dalej. Wkrótce plastikowe opakowania ciast zastąpione zostaną papierowymi, a już teraz w sklepach tej sieci skorzystać można z własnego kubka na kawę. Taki zakup to także niższa cena samego napoju. 

Zdalna akceptacja wieku w kasach samoobsługowych

Stokrotka to także jedna z niewielu sieci, która ułatwia klientom korzystanie z kas samoobsługowych, gdy potrzebna jest weryfikacja wieku. 

- Stałam w kolejce do kasy tradycyjnej, kiedy inna klientka podeszła do ekspedientki i poprosiła o zaakceptowanie jej wieku do zakupu alkoholu. Kobieta, nie wstając z miejsca, po prostu kliknęła coś na ekranie swojego monitora i potwierdziła jej wiek - mówi nam klientka sieci Stokrotka. 

Takie rozwiązanie wydaje się dobrym pomysłem w sklepach małego i średniego formatu. Zdalna akceptacja wieku mogłaby nie sprawdzić się w największych dyskontach. W Stokrotce ten system jest doceniany przez klientów. Łącznie Stokrotka dysponuje już liczbą ponad 1100 kas samoobsługowych w 670 sklepach. Każdy taki sprzęt wyposażony jest w cztery wersje językowe. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: stokrotka | Kasa samoobsługowa | plastikowa siatka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »