Wojna cenowa Biedronki z Lidlem przynosi pierwsze efekty. Jeden dyskont zyskuje

Wojna cenowa pomiędzy Biedronką a Lidlem przynosi pierwsze rezultaty. Jeden dyskont zyskuje.
Wojna cenowa pomiędzy Biedronką a Lidlem przynosi pierwsze rezultaty. Jeden dyskont zyskuje.Przemysław TerleckiINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Biedronka z Lidlem na froncie. Kto wygrywa wojnę?
  2. Wojna cenowa. Lidl nie traci
  3. Walka dyskontów z korzyścią dla klienta? Deflacja jeszcze nie teraz

Zobacz również:

    Biedronka z Lidlem na froncie. Kto wygrywa wojnę?

    Wojna cenowa. Lidl nie traci

    materiały PanParagonPUSTE

    Walka dyskontów z korzyścią dla klienta? Deflacja jeszcze nie teraz

    Zobacz również:

      Czy budowa CPK to dobry pomysł?INTERIA.PL
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?