Wpływy reklamowe telewizji, prasy i radia wzrosły

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji, prasy i radia wzrosły w pierwszym półroczu 2010 o 20,52 proc. do 10,65 mld zł - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Expert Monitor.

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji, prasy i radia wzrosły w pierwszym półroczu 2010 o 20,52 proc. do 10,65 mld zł - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Expert Monitor.

Największy wzrost tych przychodów, o 30,35 proc. do 7,27 mld zł zanotowali nadawcy telewizyjni. Natomiast o 13,9 proc. do 1,11 mld zł zwiększyły wpływy stacje radiowe. Cennikowe wpływy reklamowe wydawców prasowych nieznacznie spadły w pierwszym półroczu. W przypadku gazet ten spadek wyniósł 0,79 proc. do 1,14 mld zł, a w przypadku magazynów 0,55 proc. do 1,13 mld zł

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: prasy | telewizje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »