Puratos otwiera Centrum Innowacji, by prezentować nowe rozwiązania dla branży piekarniczo-cukierniczej
„Jesteśmy firmą rodzinną z dalekosiężną wizją rozwoju. Chcemy być blisko klientów i dobrze im służyć” - podkreślał Pierre Tossut, dyrektor generalny Puratos Group, jednej z wiodących firm z branży piekarniczej i cukierniczej, podczas otwarcia Centrum Innowacji w Warszawie.
We wtorek, 7 maja, w kompleksie The Warsaw Park przy ul. Krakowiaków 50 firma Puratos otworzyła dla klientów nowy showroom. Celem tej niebanalnej przestrzeni jest stworzenie dalszych możliwości do rozwijania współpracy z lokalnym biznesem, dzielenia się wiedzą na temat najnowszych trendów konsumenckich i inspirowania klientów.
W wydarzeniu wzięli udział polscy i zagraniczni przedstawiciele renomowanych firm z branży piekarniczej i cukierniczej, a także partnerzy firmy Puratos, włączając w to ambasadora Królestwa Belgii w Polsce Rika van Droogenbroecka.
Goście mieli okazję uczestniczyć w pokazach produktowych w ramach trzech osobnych ścieżek tematycznych - kulinarnej, cukierniczej i piekarniczej. W konwencji mikrowarsztatów doświadczeni kucharze i technolodzy, zaprezentowali proces tworzenia dań oraz aplikacji z każdego obszaru, harmonijnie łącząc tradycyjne receptury z nowoczesnymi trendami konsumenckimi. Każdy pokaz dodatkowo okraszony był opowieścią o powstaniu danej aplikacji oraz sporą dawką dobrego humoru.
Przedstawiciele firmy podkreślają, że Centrum Innowacji to przestrzeń, której zadaniem jest przede wszystkim inspirowanie klientów w dziedzinie piekarnictwa, cukiernictwa i czekolady. Dotychczas firma robiła to przede wszystkim poprzez serwis technologiczny i dzielenie się fachową wiedzą - głównie u klientów na terenie całej Polski. W The Warsaw Park klienci mogą liczyć nie tylko na dostęp do nowoczesnego sprzętu z branży gastronomicznej i naturalnych produktów, lecz także na pomoc doświadczonych technologów, którzy pokażą klientom niecodzienne podejście do cukiernictwa i piekarnictwa.
Dyrektor generalny Puratos Polska Arkadiusz Buczyński zwracał uwagę, że dzięki otwarciu Centrum Innowacji firma ma nadzieję na "przekuwanie trendów konsumenckich na gotowe produkty".
"Myślę, że po pierwsze bardzo dobrze wsłuchujemy się w to, czego klienci oczekują. Po drugie obserwujemy trendy rynkowe i trendy konsumenckie. Po trzecie naprawdę zwracamy uwagę na ewolucję smaków, na to, co w tej chwili jest popularne, co będzie popularne za chwilę, czego klienci poszukują. To są elementy, które wplatamy później w produkcję naszych składników, ale też w pracę nad aplikacjami, nad poszczególnymi produktami" - stwierdził Arkadiusz Buczyński.
Jak podkreślają przedstawiciele firmy, Puratos dba o najwyższą jakość dostarczanych produktów, a klienci otrzymują autentyczne tradycyjne składniki pozyskiwane z najwyższą starannością i troską o środowisko.
Centrum Innowacji to blisko 400 metrów kwadratowych powierzchni podzielonej na część produkcyjną, w tym Chef Corner, piekarnię, cukiernię, czekoladziarnię i przestrzeń konferencyjną. Centrum zapewnia możliwość prowadzenia prezentacji produktowych, warsztatów i konferencji w nowoczesnym campusie biznesowym przy wykorzystaniu nowatorskiego sprzętu z branży piekarniczo-cukierniczej.
Wraz z otwarciem Centrum Innowacji Puratos stwarza nowe możliwości dla branży piekarniczo-cukierniczej, łącząc tradycję z innowacją i pasję z profesjonalizmem. Nowoczesny showroom w biznesowym kompleksie to nie tylko miejsce spotkań i prezentacji, lecz także inkubator pomysłów i współpracy, który wyznacza nowe standardy w branży. Centrum Innowacji Puratos w Warszawie staje się symbolem zaangażowania firmy w ciągłe doskonalenie się, będąc przy tym źródłem inspiracji dla całej branży.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Artykuł sponsorowany