Awaria w Banku Millennium naprawiona

Od godziny ok. 17.30 w Banku Millennium zaczęła się awaria systemu, w rezultacie nie działały m.in. aplikacja mobilna, bankowość internetowa i bankomaty. Również z usługami w oddziałach oraz kontaktem z infolinią były problemy.

Jak podał bank, o godzinie 19.00 systemom przywrócono już jednak pełną sprawność.

W trakcie awarii dostępna była normalnie płatność kartą, a także wypłaty z innych bankomatów. Tuż przed 19.00 Millennium poinformowało, że awaria została zażegnana.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: awaria | Bank Millenium
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »