Awaria w dużym banku. Problemy z aplikacją mobilną

Alior Bank potwierdził problemy z dostępem do serwisów. Około południa użytkownicy zaczęli narzekać na niedziałającą stronę internetową banku i aplikację mobilną.

- Obecnie mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem Alior Online, Alior Mobile, Business Pro oraz kantoru banku; trwają prace nad przywróceniem prawidłowego działania usług - przekazał Alior Bank we wtorek.

"Obecnie mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem Alior Online, Alior Mobile, Business Pro oraz Kantoru Walutowego" - przekazał bank około 12.30 na platformie Facebook. Oznacza to, że klienci nie mogą korzystać m.in. z aplikacji mobilnej i wymieniać walut za pośrednictwem banku.

Jednak już ok. 13.30 bank poinformował, że "Aktualnie aplikacja mobilna Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online, Business Pro oraz Kantor Walutowy działają prawidłowo".

Reklama

Alior zapewnił, że pracuje nad przywróceniem działania usług i przeprosił klientów za niedogodności.

ALIOR

86,6400 -1,4800 -1,68% akt.: 20.12.2024, 17:56
  • Otwarcie 87,6400
  • Max 87,6400
  • Min 85,3000
  • Kurs odniesienia 88,1200
  • Suma wolumenu 666 731
  • Suma obrotów 57 679 082,86
  • Widełki dolne 78,8800
  • Widełki górne 96,4000
Zobacz również: BNPPPL BOS GETIN

***

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Alior Bank | awaria w banku | bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »