Awaria w dużym banku. Problemy z aplikacją mobilną

Alior Bank potwierdził problemy z dostępem do serwisów. Około południa użytkownicy zaczęli narzekać na niedziałającą stronę internetową banku i aplikację mobilną.

- Obecnie mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem Alior Online, Alior Mobile, Business Pro oraz kantoru banku; trwają prace nad przywróceniem prawidłowego działania usług - przekazał Alior Bank we wtorek.

"Obecnie mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem Alior Online, Alior Mobile, Business Pro oraz Kantoru Walutowego" - przekazał bank około 12.30 na platformie Facebook. Oznacza to, że klienci nie mogą korzystać m.in. z aplikacji mobilnej i wymieniać walut za pośrednictwem banku.

Jednak już ok. 13.30 bank poinformował, że "Aktualnie aplikacja mobilna Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online, Business Pro oraz Kantor Walutowy działają prawidłowo".

Reklama

Alior zapewnił, że pracuje nad przywróceniem działania usług i przeprosił klientów za niedogodności.

ALIOR

87,9600 0,3600 0,41% akt.: 21.11.2024, 14:47
  • Otwarcie 88,1800
  • Max 88,7200
  • Min 85,8400
  • Kurs odniesienia 87,6000
  • Suma wolumenu 160 389
  • Suma obrotów 14 003 035,56
  • Widełki dolne 79,3800
  • Widełki górne 96,9800
Zobacz również: BNPPPL BOS GETIN

***

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Alior Bank | awaria w banku | bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »