Biedronka odda pieniądze, wystarczy paragon. Zwrot wyśle w aplikacji

Biedronka zwraca pieniądze za zakupy przez zgłoszenie w aplikacji. Wystarczy aplikacja Biedronka i konto założone na numer telefonu i dowód zakupów. Można także zadzwonić na numer BOK. Zwrot pieniędzy w aplikacji wymaga kliku kliknięć.

  • Jeśli chcemy zwrócić towar po zakupie w Biedronce, można skorzystać z funkcji w aplikacji dyskontera.
  • Zwrot środków za zakupy można dostać w postaci kodu na kolejne zakupy lub w gotówce lub na konto.
  • Weryfikacja zgłoszenia zwrotu w aplikacji trwa średnio od 24 godzin do dwóch dni.

Biedronka posiada aplikację pod tą samą nazwą, co sieć - "Biedronka". Możliwe jest w niej sprawdzanie cen produktów, ich dostępność, tworzenie listy zakupów czy losowanie spersonalizowanych zniżek. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że w aplikacji możliwe jest zgłoszenie się po zwrot pieniędzy za zakupy.

Reklama

Zwrot pieniędzy za zakupy. Biedronka wysyła środki w aplikacji

Klienci korzystający z aplikacji Biedronka i to w niej otrzymuję e-paragon. Jak wskazuje biuro prasowe sieci, zgłoszenie można zgłosić w specjalnej zakładce w aplikacji. Zgłoszenie przyjmowane jest niezależnie od formy pobieranego paragonu. Aby zawnioskować o zwrot środków:

  1. wchodzimy w aplikację Biedronka i wybieramy opcję "więcej" znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu,
  2. następnie przechodzimy w "historia transakcji",
  3. wybieramy zakupy, których dotyczy problem,
  4. przesuwamy ekran w dół, gdzie znajduje się przycisk "zgłoś problem z zakupami",
  5. w zgłoszeniu wprowadzamy dane takie jak informacje o zakupach, uwagi, ale także zdjęcia produktów,
  6. zatwierdzamy wybraniem opcji "wyślij", by przekazać zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta.

Biedronka wypłaca zwrot pieniędzy za zakupy w trzech postaciach

Biedronka zwraca pieniądze w aplikacji w postaci e-kodu do wykorzystania w sklepie. E-kod nie ma terminu ważności, można korzystać z niego aż do wykorzystania środków. Skorzystać z niego można zarówno w kasie samoobsługowej lub podając numer kodu kasjerowi.

Zwrot pieniędzy Biedronka wydaje także w gotówce lub na konto. E-kod bez wątpienia jest udzielany szybciej, ponieważ Biedronka wysyła specjalny kod bezpośrednio na aplikację. Biuro prasowe Biedronki zapewnia, że zwroty są wysyłane zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych.

- Zapewniamy, że w przypadku stwierdzenia wadliwości zakupionego produktu, wszyscy klienci mogą zgłosić reklamację bezpośrednio w sklepie lub do Biura Obsługi Klienta: mailowo: bok@biedronka.pl, telefonicznie: (22 205 33 00) lub za pośrednictwem aplikacji Biedronka. Za niepełnowartościowe produkty klientom przysługuje zwrot poniesionych kosztów - w formie bezterminowych e-kodów lub kwoty zwracanej na kartę płatniczą lub w gotówce - podkreśla Joanna Piwowarczyk Menedżerka ds. Komunikacji Korporacyjnej w sieci Biedronka.

Przemysław Terlecki 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biedronka | Paragon | pieniądze | zwrot pieniędzy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »