Biedronka nie daje swoim klientom wyboru. Wyłącza starą wersję aplikacji, Polacy mają czas do poniedziałku
Biedronka przygotowała nową odsłonę aplikacji mobilnej dla swoich klientów. Z informacji przekazanych przez sieć sklepów dyskontowych wynika, że z dotychczasowej wersji programu korzysta 10,5 mln użytkowników. Osoby, które nie zainstalują nowej aplikacji do 29 stycznia, nie będą mogły korzystać ze starej wersji programu, a tym samym z funkcji jakie oferuje.
Od najbliższego poniedziałku klienci Biedronki korzystający z aplikacji sklepu będą mieli do dyspozycji jedynie jej nową odsłonę. Jeronimo Martins Polska, firma będąca właścicielem dyskontów zapewnia, że dzięki nowym funkcjonalnościom korzystanie z programu będzie dużo łatwiejsze.
Biuro prasowe sieci podaje, że codziennie z aplikacji Biedronki korzysta ponad 2 mln użytkowników. Przypomnijmy, że choć odświeżona wersja popularnej "apki" dostępna jest do pobrania już od jakiegoś czasu, sprawiała wiele problemów, np. wymagała logowania podczas każdej próby skorzystania z niej. Sieć zareagowała na skargi użytkowników i opracowała całkowicie nową aplikację. "Poprzednia wersja będzie działać jedynie do poniedziałku, 29 stycznia" - czytamy w oświadczeniu sieci.
Sieć sklepów informuje, że nowa wersja popularnej aplikacji dostępna jest do pobrania w sklepie Google Play (na smartfony z Androidem), App Store (na iPhone’y), a także w sklepie App Gallery (smartfony Huawei).
Dotychczas użytkownicy mieli do dyspozycji kilka przydatnych funkcji. Mogli korzystać z shakeomatu, oferty tylko dla ciebie, wybrane dla ciebie z gazetki, historii transakcji, skanera cen oraz listy sklepów w okolicy.
Jakie będą nowe funkcjonalności? Jak twierdzi Biedronka, nowa wersja aplikacji ma "załadowywać się szybciej niż poprzednia, w kilka sekund". Klienci, którzy zdecydują się na jej pobranie będą mieli możliwość skorzystania z trybu ciemnego czy stworzenia listy zakupów opartej o produkty dostępne w sklepach. - Nowa funkcja lista zakupów podpowie nam popularne produkty. To skróci czas poszukiwań podczas codziennych wizyt w sklepach. - informuje Ewa Piechota, menedżerka ds. produktu z sekcji aplikacji w sieci Biedronka.