Biedronka nie daje swoim klientom wyboru. Wyłącza starą wersję aplikacji, Polacy mają czas do poniedziałku

Biedronka przygotowała nową odsłonę aplikacji mobilnej dla swoich klientów. Z informacji przekazanych przez sieć sklepów dyskontowych wynika, że z dotychczasowej wersji programu korzysta 10,5 mln użytkowników. Osoby, które nie zainstalują nowej aplikacji do 29 stycznia, nie będą mogły korzystać ze starej wersji programu, a tym samym z funkcji jakie oferuje.

Od najbliższego poniedziałku klienci Biedronki korzystający z aplikacji sklepu będą mieli do dyspozycji jedynie jej nową odsłonę. Jeronimo Martins Polska, firma będąca właścicielem dyskontów zapewnia, że dzięki nowym funkcjonalnościom korzystanie z programu będzie dużo łatwiejsze.

Nowa aplikacja Biedronki. Czy każdy musi ją pobrać?

Biuro prasowe sieci podaje, że codziennie z aplikacji Biedronki korzysta ponad 2 mln użytkowników. Przypomnijmy, że choć odświeżona wersja popularnej "apki" dostępna jest do pobrania już od jakiegoś czasu, sprawiała wiele problemów, np. wymagała logowania podczas każdej próby skorzystania z niej. Sieć zareagowała na skargi użytkowników i opracowała całkowicie nową aplikację. "Poprzednia wersja będzie działać jedynie do poniedziałku, 29 stycznia" - czytamy w oświadczeniu sieci. 

Reklama

Biedronka wypuszcza nową aplikację. Skąd ją pobrać?

Sieć sklepów informuje, że nowa wersja popularnej aplikacji dostępna jest do pobrania w sklepie Google Play (na smartfony z Androidem), App Store (na iPhone’y), a także w sklepie App Gallery (smartfony Huawei). 

Dodatkowe funkcjonalności nowej aplikacji Biedronki

Dotychczas użytkownicy mieli do dyspozycji kilka przydatnych funkcji. Mogli korzystać z shakeomatu, oferty tylko dla ciebie, wybrane dla ciebie z gazetki, historii transakcji, skanera cen oraz listy sklepów w okolicy. 

Jakie będą nowe funkcjonalności? Jak twierdzi Biedronka, nowa wersja aplikacji ma "załadowywać się szybciej niż poprzednia, w kilka sekund". Klienci, którzy zdecydują się na jej pobranie będą mieli możliwość skorzystania z trybu ciemnego czy stworzenia listy zakupów opartej o produkty dostępne w sklepach. - Nowa funkcja lista zakupów podpowie nam popularne produkty. To skróci czas poszukiwań podczas codziennych wizyt w sklepach. - informuje Ewa Piechota, menedżerka ds. produktu z sekcji aplikacji w sieci Biedronka.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biedronka | zakupy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »