BPH: umowa z Bank of Tokyo-Mitsubishi
Bank BPH SA podpisał umowę z Bank of Tokyo-Mitsubishi (Polska) SA na świadczenie usług bankowości internetowej w oparciu o system BusinessNet.
To pierwsze tego typu porozumienie między dwoma instytucjami finansowymi. Dzięki podpisanej umowie specjalnie dostosowany system BusinessNet będzie dostępny dla polskich Klientów Bank of Tokyo-Mitsubishi (Polska) SA. Użytkownicy systemu będą mieli do dyspozycji telefoniczne centrum obsługi BPH BusinessLine zapewniające wsparcie techniczne dla użytkowników systemu.
- Od dziś nie tylko Klienci Banku BPH będą mogli cieszyć się z naszych nowoczesnych i konkurencyjnych rozwiązań oferowanych przez platformę BusinessNet - mówi Mirosław Boniecki, Wiceprezes Zarządu Banku BPH. - Udostępnienie tego zaawansowanego portalu transakcyjno-informacyjnego Klientom innej instytucji finansowej pozwala na eksplorację nowych obszarów biznesowych.
Wszystkie strony tego przedsięwzięcia odnoszą niezaprzeczalne korzyści. Nasz partner, Bank of Tokyo-Mitsubishi (Polska) SA, korzystając z know-how i doświadczenia BPH może zapewnić swoim Klientom nowe, kompleksowe i sprawdzone rozwiązanie, którego budowa w innym przypadku pochłonęłaby zapewne wiele czasu i pieniędzy. Jego Klienci w ramach dotychczasowej relacji z Bank of Tokyo-Mitsubishi (Polska) SA uzyskują dodatkowo dostęp do szerokiej oferty Banku BPH. Bank BPH udowadnia natomiast, że można zwiększyć skalę działania bez konieczności konkurowania z innymi instytucjami finansowymi, a poprzez partnerską współpracę - dodał.
BusinessNet został w pełni dostosowany do wymagań Bank of Tokyo-Mitsubishi (Polska) SA. Do oferty tego Banku dostosowano m.in.: szatę graficzną systemu, a także sposób i zakres prezentowanych funkcji.
- Platforma została dostosowana do konkretnych potrzeb Klientów naszego partnera, dzięki czemu mają oni m.in. możliwość korzystania z bogatej oferty usług transakcyjnych Banku BPH - mówi Jerzy Zań, Dyrektor Zarządzający Obszarem Bankowości Transakcyjnej.
- Odpowiednio spersonalizowany, bogaty funkcjonalnie system bankowy umożliwia Klientom koncentrację na core business, stając się podstawowym narzędziem codziennej pracy. Fakt, iż nasz system został wybrany przez inny Bank dla podniesienia atrakcyjności swojej oferty jest dla nas największym uznaniem dla dotychczas prowadzonych prac i niewątpliwie otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju - dodał.
BusinessNet został wprowadzony do oferty Banku BPH w 2005 roku. Platforma jest konsekwentnie rozbudowywana o innowacyjne funkcjonalności niespotykane wśród konkurencyjnych systemów - np. platformę walutową BPH DealingNet. BusinessNet zapewnia użytkownikom dostęp do usług oferowanych przez Bank przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. W ramach platformy, po raz pierwszy na polskim rynku, udostępniono w pełni zintegrowane m.in. usługi bankowości transakcyjnej, finansowania handlu czy produkty bankowości skarbowej.
Dodatkowo przyjazny i bogaty funkcjonalnie interfejs użytkownika znacząco wpływa na wygodę obsługi. System jest znany i doceniany na rynku usług bankowych - był wielokrotnie nagradzany przez krajowe i zagraniczne gremia ekspertów. W 2008 roku BusinessNet został również udostępniony Klientom biznesowym Banku BPH.