Co zrobić, gdy zgubi się przesyłka na Poczcie Polskiej? Procedury i prawa konsumenta

Zgodnie z przepisami odpowiedzialność za przesyłkę spoczywa na operatorze pocztowym od chwili jej przyjęcia aż do doręczenia adresatowi
Zgodnie z przepisami odpowiedzialność za przesyłkę spoczywa na operatorze pocztowym od chwili jej przyjęcia aż do doręczenia adresatowiPiotr Kamionka/REPORTEREast News

Spis treści:

  1. Zgubiona przesyłka na Poczcie Polskiej - co zrobić, gdy zaginie paczka?
  2. Jak zgłosić reklamację zagubionej przesyłki na Poczcie Polskiej?
  3. Reklamacja zagubionej przesyłki na Poczcie Polskiej - terminy i prawo do odszkodowania
  4. Co zrobić, jeśli Poczta Polska odrzuci reklamację zgubionej paczki?

Zgubiona przesyłka na Poczcie Polskiej - co zrobić, gdy zaginie paczka?

Zobacz również:

    Jak zgłosić reklamację zagubionej przesyłki na Poczcie Polskiej?

    Zobacz również:

    Reklamacja zagubionej przesyłki na Poczcie Polskiej - terminy i prawo do odszkodowania

    • za przesyłkę poleconą wypłacane jest odszkodowanie do 50-krotności opłaty za usługę,
    • za paczkę pocztową - do wartości rzeczywistej zawartości,
    • za przesyłkę z zadeklarowaną wartością - do kwoty wskazanej przy nadaniu.

    Co zrobić, jeśli Poczta Polska odrzuci reklamację zgubionej paczki?

    Zobacz również:

      Zobacz również:

      Szukają chętnych do zbierania cebuli. Rolnicy nie mogą jej sprzedaćPolsat News
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?