Gigantyczne kolejki przed sklepem Primark. Debiut sieci miał miejsce tydzień temu

Po tygodniu od otwarcia pierwszego sklepu w Polsce przed wejściem do Primarka ustawiają się bardzo długie kolejki - poinformował serwis wiadomoscihandlowe.pl.

W czwartek po godzinie 18:00 średni czas oczekiwania na wejście do sklepu wynosił ponad pół godziny, ale jak widać to nie zrażało chętnych do zakupów w popularnej sieciówce.

Irlandzka sieć sklepów odzieżowych i artykułów dla domu zadebiutowała w Polsce 20 sierpnia. To był bardzo oczekiwany debiut. Firma kilka razy przenosiła termin otwarcia pierwszego sklepu nad Wisłą, trzymając w napięciu fanów tej marki.

Jak widać Primark skutecznie poddrzewa emocje polskich klientów, bo liczba chętnych do wejścia do sklepu w Galerii Młociny po tygodniu od otwarcia jest imponująca.

Reklama

Podczas gdy w czwartkowe popołudnie sale sprzedaży innych znanych marek odzieżowych świeciły pustkami, przed sklepem Primark ustawiła się gigantyczna kolejka. Jak powiedział nam sales and operations manager w Primark Polska Maciej Podwojski firma wdrożyła restrykcyjne przepisy, które mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepu.

Do środka wpuszczano małe grupy osób - około pięciu, co tłumaczy rosnącą kolejkę przed sklepem. Po godzinie 18:00 średni czas oczekiwania wynosił ponad pół godziny. Sklep Primark w Galerii Młociny oferuje kolekcje zgodne z najnowszymi trendami w modzie damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i artykuły wyposażenia domu. - Z czasem pojawią się w nim też produkty spożywcze, tak jak w sklepach w innych krajach, na przykład słodycze - poinformował Maciej Podwojski. 

Sklep w Galerii Młociny to 382. lokalizacja sieci Primark, która działa na 13 rynkach. Zajmuje 3660 m kw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach i prezentuje najnowszy, nowoczesny koncept sklepów Primark. W środku znajduje się 30 kas, które zostały wyposażone w płyty pleksi, a także 35 przymierzalni. Klienci sklepu mają też bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi.

Primark po raz pierwszy wszedł na rynek Europy Środkowo-Wschodniej w 2019 roku, otwierając sklep w Lublanie w Słowenii. Firma ogłosiła także dalsze plany ekspansji w regionie - planowane jest też otwarcie dwóch sklepów w Czechach - w Pradze w 2020 roku i w Brnie w 2022 roku oraz sklepu w Bratysławie na Słowacji w 2022 roku.

W Polsce powstanie drugi Primark. Otwarcie kolejnego sklepu zostało zaplanowane na 2021 r. w Poznaniu. Obecnie firma prowadzi rekrutację na stanowisko kierownika sklepu i szefa działu HR. 

Irina Nowochatko-Kowalczyk

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

wiadomoscihandlowe.pl
Dowiedz się więcej na temat: Primark | handel
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »