Kartę Moja Biedronka trzeba założyć od nowa. Klienci nie mają wyboru
Biedronka ma ważną informację w sprawie swojej karty lojalnościowej. Okazuje się, że część klientów musi liczyć się z założeniem nowej karty Moja Biedronka. Chodzi o szczególną sytuację.
- Karta Moja Biedronka może zostać wydana każdemu klientowi.
- Do założenia karty lojalnościowej wystarczy kilka danych.
- Niektórzy klienci muszą wyrobić tę kartę od nowa.
Biedronka ma ważną informację w sprawie karty Moja Biedronka. Okazuje się, że klienci, którzy ją zgubili mogą być zobowiązani taką kartę wyrobić kompletnie od nowa.
Jak założyć kartę Moja Biedronka? Może ją dostać każdy klient, wystarczy poprosić o to kasjera. Aby ją nam wydał, musimy podać jedynie kilka danych, na podstawie których założone zostanie konto:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
Po założeniu konta klient otrzymuje plastikową kartę wielkości dowodu osobistego oraz jej dwie pomniejsze kopie (tzw. breloki).
Czym różni się aplikacja Biedronka od karty Moja Biedronka? Jak podaje dyskont na swojej oficjalnej stronie, karta Moja Biedronka to główny element programu lojalnościowego dla klientów sieci Biedronka.
Tymczasem aplikacja to dodatkowy element programu. W programie tym możemy znaleźć wirtualny odpowiednik karty Moja Biedronka w postaci kodu kreskowego.
Zgubienie karty Moja Biedronka może sprawić, że nieuczciwy znalazca będzie korzystał z naszych zniżek. Jednak również to my możemy znaleźć należącą do kogoś innego kartę Moja Biedronka.
W tych przypadkach mamy dwa wyjścia:
- kontaktujemy się z Biurem Obsługi Klienta i postępujemy wedle wytycznych,
- idziemy do kierownictwa najbliższej Biedronki w celu przekazania znalezionej karty Moja Biedronka.
- W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka - tłumaczy Biedronka w odpowiedzi dla naszej redakcji.
Jeśli utracimy kartę Moja Biedronka, nie dostaniemy następnej na te same dane. Klienci, którzy po stracie jednej karty chcą dostać kolejny fizyczny egzemplarz, muszą wyrobić kartę Moja Biedronka na nowo.
Wymaga to założenia nowego konta. Wówczas imię i nazwisko oraz numer telefonu mogą być te same, ale adres e-mail należy podać inny. Jeśli więc stracimy kartę Moja Biedronka, a będziemy chcieli nowego egzemplarza, konieczne może być założenie nowej poczty elektronicznej.
Przemysław Terlecki