Nowa taryfa prowizji i opłat

PKO Bank Polski wprowadził od 1 lutego br. znowelizowaną taryfę prowizji i opłat bankowych.

PKO Bank Polski wprowadził od 1 lutego br. znowelizowaną taryfę prowizji i opłat bankowych.

W nowej taryfie wydzielono części dotyczące klientów detalicznych i korporacyjnych. Wyodrębniono w niej również część adresowaną do klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Podział ten sprawia, że zapisy zawarte w taryfie są bardziej przejrzyste, co ułatwia odszukanie interesujących produktów i usług.

Kolejną zmianą wprowadzoną w nowej taryfie jest zróżnicowanie stawek opłat i prowizji w zależności od kanału dystrybucji, z wyraźną preferencją urządzeń samoobsługowych i elektronicznych. Przykładowo obniżono do kwoty 1,00 zł miesięcznie (poprzednio - 1,50 zł) opłaty za:

Reklama

- korzystanie ze skrzynki poczty internetowej;

- przekazywanie do skrzynek poczty internetowej informacji o zmianach sald na rachunkach.

W przypadku posiadaczy SUPERKONTA STUDENT i ZŁOTEGO KONTA obie ww usługi pozostały bezpłatne. Dodatkowo zmniejszona została również z 2,50 na 2,00 zł miesięczna opłata za usługę "Informacja SMS".

Bank zakończył również okres promocji na dotąd bezpłatną realizację zleceń stałych. Złożenie zlecenia nadal pozostaje bezpłatne natomiast w przypadku wykonania zlecenia obowiązuje prowizja w wysokości 1,00 zł., zaś w przypadku jego modyfikacji - 0,50 zł.

Wzrostowi uległy opłaty związane z niektórymi operacjami kasowymi, czekami oraz z zaciąganiem kredytów, co zostało podyktowane obiektywnymi uwarunkowaniami rynkowymi.

W taryfie znalazły także odzwierciedlenie nowe usługi wprowadzone do oferty banku. Od 2 stycznia br. bank proponuje m.in. nowoczesną kartę kredytową PKO BP SA, która dostępna jest w trzech wariantach - Błękitna, Srebrna i Złota, prestiżową kartę wydawaną ze znakiem Diners Club oraz adresowaną do klientów instytucjonalnych kartę Visa Business Electron.

Specjalnie dla wygody klientów stworzony został także pakiet informacyjny z obniżoną stawką za korzystanie z powiadomienia o zmianach na rachunku droga elektroniczną przez SMS i za pośrednictwem poczty internetowej.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | Bank Polski | taryfa | PKO Bank Polski | oplaty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »