Oszuści udają pracowników banków. Jak nie stracić oszczędności?

Coraz więcej oszustw „na pracownika banku”.
Coraz więcej oszustw „na pracownika banku”.123RF/PICSEL
  • Mieszkanka woj. podkarpackiego straciła 100 tys. zł wskutek przestępstwa. Oszukał ją rzekomy pracownik banku.
  • Jak informuje Rzecznik Finansowy, skala wyłudzeń danych do bankowości elektronicznej rośnie.
  • Przestępcy często wykorzystują dane, które sami umieszczamy w sieci lub te, które pochodzą z tzw. wycieków.
  • Banki apelują, aby po odebraniu telefonu nie podawać informacji wrażliwych, a w przypadku wątpliwości i podejrzeniu oszustwa skontaktować się z nimi przez infolinię.

Coraz więcej oszustw "na pracownika banku"

Zobacz również:

    Jak działają oszuści? Chcą uśpić naszą czujność

    Zobacz również:

      Przestępcy podszywają się pod numer telefonu banku

      Zobacz również:

        Jak się zabezpieczyć i nie paść ofiarą oszusta?

        Rozmowa z oszustem. Policja nagrała połączenie z podejrzanym o wyłudzeniaPolsat NewsPolsat News
        Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?