Spis treści:
- PKO BP: Weekendowe przerwy w aplikacjach mobilnych
- Utrudnienia przy kartach w poniedziałek
- ING Bank Śląski: Prace techniczne i utrudnienia w dostępie do usług
Prace serwisowe i modernizacyjne w bankach to standardowa praktyka, mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa i sprawnego funkcjonowania usług. W nadchodzących tygodniach klienci PKO BP i ING Banku Śląskiego powinni zwrócić uwagę na planowane przerwy w działaniu aplikacji, bankomatów, wpłatomatów i modułów inwestycyjnych, aby odpowiednio zaplanować swoje operacje finansowe.
PKO BP: Weekendowe przerwy w aplikacjach mobilnych
PKO Bank Polski poinformował, że w niedzielę 16 listopada 2025 r. w godzinach 00:00-06:00 nastąpi przerwa w działaniu aplikacji IKO i iPKO biznes mobile. W tym czasie klienci nie będą mogli wykonywać płatności zbliżeniowych telefonem ani kodem BLIK, a mobilna autoryzacja zostanie zastąpiona kodami SMS.
Bank podkreśla, że w ramach ochrony płatności internetowych 3D-Secure 2 możliwe będzie jedynie autoryzowanie transakcji kodem SMS i PIN-em do karty. "Jeśli możesz, zrób zaplanowane operacje wcześniej. Przepraszamy za utrudnienia" - czytamy w komunikacie PKO BP.
Utrudnienia przy kartach w poniedziałek
Kolejna planowana przerwa w PKO BP dotyczy poniedziałku 17 listopada w godzinach 00:30-04:00 i obejmie funkcje związane z kartami. Mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w:
- płatnościach kartami,
- wypłacie gotówki z bankomatów innych niż PKO BP,
- wpłatach i wypłatach kartą oraz BLIKIEM w urządzeniach PKO BP,
- nadawaniu PIN-u oraz aktywacji kart w serwisie iPKO i aplikacji IKO,
- weryfikacji PIN-em przy płatnościach online (3DS),
- dodawaniu kart do systemów płatności mobilnych (Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY, Xiaomi Pay).
"Utrudnienia nie dotyczą pozostałych funkcji serwisu internetowego i aplikacji mobilnej oraz serwisu telefonicznego iPKO. Jeśli możesz, zrób zaplanowane operacje wcześniej. Przepraszamy za utrudnienia" - podaje bank.
ING Bank Śląski: Prace techniczne i utrudnienia w dostępie do usług
ING Bank Śląski również zaplanował prace serwisowe. W sobotę 15 listopada, od godz. 8:00 do 16:00, niedostępny będzie moduł Makler w aplikacji Moje ING, co uniemożliwi korzystanie z usług inwestycyjnych. Bank tłumaczy, że przerwa związana jest z pracami technologiczno-serwisowymi.
Dodatkowo w nocy z 23 na 24 listopada, w godzinach 00:01-03:00, mogą wystąpić problemy z realizacją transakcji w bankomatach i wpłatomatach sieci ING/Planet Cash. W tym czasie wpłaty we wrzutniach mogą być realizowane w trybie offline.
"Przepraszamy za utrudnienia" - informuje ING Bank Śląski.












