Złe wieści dla klientów kilku banków. W weekend będą problemy z aplikacjami i płatnościami

mBank, Nest Bank, ING Bank Śląski i Bank BPS - klienci tych banków powinni uzbroić się w cierpliwość. W najbliższych dniach nie będą mogli skorzystać z bankowości elektronicznej, mobilnej czy płatności Blikiem. Problemy nie dotyczą wszystkich w tym samym stopniu - przerwy w dostępności do bankowości elektronicznej występować będą w różnym natężeniu i czasie.

ING Bank Śląski na weekend. Zmiany utrudnią dostęp do Blika i nie tylko

W nocy z soboty na niedzielę (z 11.03.2023 na 12.03.2023) od godziny 23:30 do 6:00 w ING Banku Śląskim przeprowadzone zostaną prace serwisowe. Klienci ING Banku Śląskiego będą mieli problem z dostępnością do szeregu usług bankowych, w tym popularnego Blika. W sumie w nocy z soboty na niedzielę wystąpią utrudnienia w korzystaniu z:

  • bankomatów i wpłatomatów,
  • systemu bankowości internetowej Moje ING i aplikacji Moje ING,
  • systemu bankowości internetowej ING Business i jego wersji mobilnej,
  • płatności BLIK,
  • przelewów ekspresowych,
  • płatności internetowych za pomocą Płać z ING,
  • płatności kartami w internecie z 3DSecure (potwierdzanych dodatkowo w aplikacji lub jednorazowym kodem SMS),
  • specjalnego interfejsu PSD2 (związanego m.in. z usługą Dodaj konto z innego banku),
  • zakupu produktów w Moim ING i na stronie www.ing.pl (w tym pożyczek i kont, także oszczędnościowych).

ING Bank Śląski ostrzega ponadto, że mogą też występować problemy z innymi usługami oferowanymi przez bank. Klienci ING Banku Śląskiego muszą liczyć się z problemami z:

Reklama
  • transakcjami kartami,
  • aktywacją kart,
  • zmianą limitów transakcyjnych i nadawaniem kodów PIN.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

mBank na weekend bez jednej funkcji. Chodzi o maklerskie aplikacje mobilne mBanku

Posiadacze kont w mBanku także mogą spotkać się z trudnościami. Regularna bankowość pozostanie w nienaruszonym stanie. Problemy mogą mieć użytkownicy aplikacji maklerskich mBanku. W sobotę 11 marca od godziny 8:00 do 11:00 z powodu prac technicznych nie będzie można korzystać z maklerskich aplikacji mobilnych w mBanku. Przerwa nie dotyczy eMaklera.

Klienci Banku BPS zgłaszają dziwne problemy z aplikacją. Bank BPS pracuje nad rozwiązaniem

Nietypowa sytuacja dotyczy Banku BPS. Klienci zgłaszają, że w niektórych przypadkach korzystanie z aplikacji mobilnej jest po prostu niemożliwe. Administratorzy pracują nad rozwiązaniem problemu z BPS Mobilnie dla użytkowników telefonów z systemem Android w wersji 12 oraz wyższej. Po aktualizacji aplikacja samoczynnie zamyka się.

Czytaj również: Nietypowy napad na bank. Zażądał jednego dolara

Nest Bank ostrzega klientów, będą mieli najciężej. Bankowość internetowa niedostępna całkowicie

Zdecydowanie najcięższa sytuacja dotyczy klientów Nest Banku. Ci muszą uzbroić się w cierpliwość i liczyć z tym, że w nocy z piątku na sobotę i w sobotni poranek nie wykonają żadnych internetowych operacji bankowych. W sobotę, 11 marca, od godziny 01:00 do 10:00 bankowość internetowa i mobilna będzie całkowicie niedostępna, a część problemów zostanie z klientami jeszcze 3 godziny dłużej. Nest Bank wskazuje, iż to oznacza wprost, że nie będzie można:

  • zrealizować przelewów,
  • korzystać z BLIKA i Visa Mobile
  • zapłacić w sklepie internetowym z linka do płatności
  • potwierdzić płatności za zakupy kartą w internecie przy użyciu bankowości elektronicznej
  • zlecić ani otrzymać przelewu natychmiastowego
  • zmienić limity płatności w bankowości elektronicznej

Natomiast od godziny 10:00 do 14:00 bankowość internetowa i mobilna będą dostępne. Nie będzie można jednak wykonać przelewu natychmiastowego.

Oprac. JB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bankowość | przelewy | BLIK | płatność mobilna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »