RMF FM - marka z potencjałem

RMF FM - to w kategorii media marka o największym potencjale wzrostu w Polsce -ocenia firma Young & Rubicam (Y&R). Nasze radio w ogólnym rankingu zajęło drugie miejsce, za Liptonem, a przed Vegetą i Wedlem.

Według Y&R, by marka odniosła sukces, musi odróżniać się od innych podobnych, odpowiadać na zapotrzebowanie klientów, budzić szacunek, a konsumenci powinni ją dobrze znać.

Te wymogi spełnia RMF FM. Nasza stacja zajęła pierwsze miejsce, jeśli chodzi o media, pozostawiając daleko w tyle inne polskie radiostacje czy telewizje. W ogólnym zestawieniu RMF FM zajął 2. miejsce, awansując z dziewiątej pozycji w 2001 roku.

RMF FM
Dowiedz się więcej na temat: RMF FM | Marek | RMF
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »