Reklama

BRASTER rozpoczął sprzedaż swojego rewolucyjnego urządzenia w Polsce

Właściciel rewolucyjnej technologii służącej do wsparcia diagnostyki raka piersi rozpoczął dziś sprzedaż urządzenia BRASTER. Pierwszym dostępnym kanałem dystrybucji będzie firmowa strona internetowa. Rozpoczęcie sprzedaży było powiązane z nawiązaniem współpracy z instytucją ubezpieczeniową Nationale Nederlanden, która planuje zakupić i zaoferować System BRASTER zarówno swoim klientom, jak i pracownikom. W tym samym czasie spółka podpisała umowę sprzedaży z jedną z największych sieci aptek w Polsce - Dr Zdrowie.

- Oficjalnie uruchomiliśmy dziś własny sklep internetowy, w którym można zakupić urządzenie BRASTER wraz z abonamentem w trzech wariantach cenowych. W kolejnych tygodniach planujemy uruchomienie sprzedaży w sieciach aptecznych. Pierwszą z nich będzie Dr Zdrowie - jedna z największych, ogólnopolskich sieci aptek farmaceutycznych. W przypadku polskiego rynku, własny sklep online jak i sieci apteczne będą stanowić dla nas kluczowe kanały dystrybucji - tłumaczy Marcin Halicki, prezes zarządu BRASTER. - Warto podkreślić, że wszystkie działania udało nam się zrealizować zgodnie z obietnicami, jakie składaliśmy inwestorom podczas oferty publicznej w maju 2015 r. - dodaje.

Reklama

Ustalona przez spółkę strategia sprzedaży przewiduje, że na całkowitą cenę składa się koszt urządzenia oraz 24-miesięczny abonament w trzech wariantach cenowych. Pierwsza opcja zakłada brak opłaty początkowej (bądź symboliczną) i abonament w wysokości 45 zł/miesięcznie przez 24 miesiące.

Druga opcja zakłada wniesienie opłaty początkowej za urządzenie BRASTER w wysokości 195 zł i abonament na poziomie 29 zł miesięcznie przez 24 miesiące. Trzecia opcja obejmuje wprowadzenie jednorazowej opłaty za urządzenie w kwocie 891 zł i dostęp do usługi przez 24 miesiące. W każdym przypadku System BRASTER będzie można kupić poprzez sklep internetowy spółki, a w późniejszym okresie również w sieciach aptecznych. Pierwszą siecią apteczną, z którą Braster nawiązał współprace jest sieć aptek Dr Zdrowie. Urządzenia mają trafić do 31 placówek na terenie całej Polski.

Spółka nawiązała również współpracę z Nationale Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeniowe na Życie S.A. (NN) w zakresie sprzedaży 110 sztuk urządzenia BRASTER wraz z abonamentem ważnym 24 miesiące. NN zobowiązało się do zakupu Systemu BRASTER w terminie 14 dni od wprowadzenia produktu do obrotu na rynku polskim. W tym celu BRASTER ma przedstawić dedykowaną ofertę sprzedaży dla pracowników Grupy Nationale Nederlanden.

- Nationale Nederlanden stanowi dla nas bardzo ważnego partnera. Zawarta umowa ma charakter rozwojowy i przewiduje możliwość zakupu większej ilości urządzeń. Liczymy jednocześnie na pozyskanie kolejnych silnych i wiarygodnych partnerów handlowych - tłumaczy Marcin Halicki.

Obecne działania firmy koncentrują się na intensywnej kampanii promocyjnej urządzenia BRASTER. Strategia komunikacji zakłada obecność produktu zarówno w internecie (przede wszystkim media społecznościowe, współpraca z blogerami, VOD, reklama display), jak i klasycznych kanałach (prasa kobieca, lokowanie produktu). Ambasadorką marki została znana aktorka Magdalena Różczka.

Opracowane przez polskich naukowców technologie wykorzystywane w urządzeniu BRASTER są objęte ochroną patentową w Polsce w wielu krajach na całym świecie. W przypadku skutecznej komercjalizacji urządzenia BRASTER na rynku polskim i międzynarodowym, biznes spółki zacznie generować znaczące przychody, które będą miały w przyszłości kluczowy wpływ na wyniki finansowe.

Opr. MD

Dowiedz się więcej na temat: w polsce | Braster | urządzenia

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »