CCC: zyski mają być wyższe

CCC, po dwóch miesiącach dobrych wyników sprzedaży, spodziewa się, że zysk netto i rentowność netto na koniec I kwartału 2006 roku będą znacznie lepsze niż w analogicznym okresie 2005 roku - poinformował członek zarządu CCC, Mariusz Gnych.

CCC, po dwóch miesiącach dobrych wyników sprzedaży, spodziewa się, że zysk netto i rentowność netto na koniec I kwartału 2006 roku będą znacznie lepsze niż w analogicznym okresie 2005 roku - poinformował członek zarządu CCC, Mariusz Gnych.

"W styczniu sprzedaż była wyższa w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku o 25 proc., natomiast w lutym o kilkanaście proc. Jest to dobry zwiastun dla całego kwartału, choć decydujący jest zawsze marzec. Niezależnie jednak od niego spodziewamy się, że cały kwartał będzie znacznie lepszy pod względem zysku netto i rentowności niż w 2005 roku" - powiedział Gnych.

Dodał, że również przychody będą wyższe niż rok wcześniej, jednak dzisiaj trudno określić, jaka będzie dynamika ich wzrostu.

W samym styczniu przychody CCC wyniosły 18,1 mln zł. Spółka nie podała jeszcze dokładnych wyników za luty. Z kolei I kwartał 2005 roku CCC zakończyło zyskiem netto w wysokości 5,4 mln zł, przychody wyniosły 62,47 mln zł, natomiast rentowność netto 8,65 proc.

Reklama

Wcześniej w wywiadzie dla PAP Gnych informował, że strategia spółki zakłada osiąganie w każdym miesiącu 2006 roku lepszej sprzedaży niż w analogicznych okresach roku ubiegłego.

CCC prognozuje na 2006 rok wzrost zysku netto do 61 mln zł z 43,5 mln zł wypracowanych rok wcześniej, zwiększenie zysku operacyjnego do 75 mln zł z 54,8 mln zł i przychodów do 412 mln zł z 343,7 mln zł. Rentowność netto ma wynieść 15 proc.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ccc | rentowność | Netto | członek zarządu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »