ComArch AURUM AgentCare w Mieszku

ComArch wdrożył i utrzymuje w modelu pełnego outsourcingu system mobilnego wsparcia sprzedaży u jednego z największych w Polsce producentów wyrobów cukierniczych. System AURUM AgentCare działa w modelu ASP, optymalizuje prace przedstawicieli handlowych i wspomaga zarządzanie polityką sprzedaży przedsiębiorstwa.

ComArch wdrożył i utrzymuje w modelu pełnego outsourcingu system mobilnego wsparcia sprzedaży u jednego z największych w Polsce producentów wyrobów cukierniczych. System AURUM AgentCare działa w modelu ASP, optymalizuje prace przedstawicieli handlowych i wspomaga zarządzanie polityką sprzedaży przedsiębiorstwa.

W ramach podpisanej umowy ComArch dostarczył swoje rozwiązanie ComArch AURUM AgentCare, niezbędny sprzęt -

urządzenia przenośne typu Handheld, a także przeszkolił pracowników Mieszka. Docelowo system będzie obsługiwał

około 100 pracowników struktur sprzedaży i marketingu. W ramach systemu przedstawiciele mobilni korzystają z aplikacji

off-line pozwalającej na wymianę danych i synchronizację z centralną bazą danych na żądanie. Synchronizacja odbywa się

poprzez GPRS (Internet).

Projekt jest realizowany w modelu pełnego outsourcingu licencji, sprzętu i usług: administracji, serwisu urządzeń oraz

Reklama

rozwoju aplikacji, dzięki czemu odciąża firmę Mieszko i pozwala koncentrować się na podstawowej działalności.

Kluczowymi funkcjami systemu są zarządzanie planami wizyt przedstawiciela handlowego, zbieranie zamówień, analiza

dystrybucji i rotacji produktów u klienta, obsługa przecen i promocji w punktach sprzedaży, ankiety i badania

trademarketingowe, a także analiza kosztów przedstawicieli handlowych.

System poza obsługą standardowych procesów realizowanych w systemach Sales Force Automation wspomaga

działania przedstawicieli handlowych dzięki automatyzacji wprowadzenia zamówienia czy też umożliwia wnioskowanie na

podstawie historii zamówień danego klienta. System ComArch AURUM AgentCare umożliwia także sprawniejsze

raportowanie i analizę danych, co znacznie usprawnia zarządzanie sprzedażą.

W najbliższym czasie system zostanie rozszerzony o integrację z systemem ComArch ECOD (rozwiązanie klasy B2B)

pozwalającym na elektroniczną wymianę dokumentów handlowych z sieciami handlowymi i partnerami dystrybucyjnymi.

-----

Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Mieszko" powstały w 1993 roku. Firma specjalizuje się w produkcji karmelków i

wyrobów z czekolady. Najbardziej znane wyroby ZPC "Mieszko" to Zozole, Michaszki, Klejnoty, Bomboniery, Trufle,

Duet, Solo, Wafle. Jakość tych produktów jest potwierdzona certyfikatem ISO9002, który firma otrzymała już w 1997 roku.

Firma notowana jest na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Jedna piąta produkcji Mieszko trafia na eksport.

ComArch AURUM Kompleksowe rozwiązanie klasy E-Commerce/CRM, pozwalające na usprawnienie obsługi klientów,

partnerów handlowych, pracowników. System wykorzystuje potencjał innowacyjnych technologii, dzięki czemu pozwala

na istotne usprawnienie i automatyzację tradycyjnej sieci sprzedaży i dystrybucji oraz obniżenie kosztów jej działania.

Rozwiązanie może wykorzystywać dowolny kanał komunikacji elektronicznej: Web, poczta elektroniczna, transfer plików,

WAP, SMS, Infomaty, GPRS.

Z systemu ComArch AURUM AgentCare korzystają już Bahlsen Sweet, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica,

Johnson&Johnson, Coca Cola, NATA, Sonda/Agros.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | Comarch | mieszko | mieszka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »