Comarch pomaga operatorom dostarczać usługi w chmurze

Comarch (GPW: CMR), globalny dostawca i integrator systemów informatycznych rozszerza swoje rozwiązanie Cloud Service Management o nową funkcjonalność, Cloud Marketplace Management, jak również o zestaw predefiniowanych aplikacji biznesowych i dopasowanych do branż usług w chmurze.

Comarch (GPW: CMR), globalny dostawca i integrator systemów informatycznych rozszerza swoje rozwiązanie Cloud Service Management o nową funkcjonalność, Cloud Marketplace Management, jak również o zestaw predefiniowanych aplikacji biznesowych i dopasowanych do branż usług w chmurze.

Comarch Cloud Service Management (CSM) to kompleksowa platforma do dostarczania usług w chmurze, opracowana z myślą o operatorach telekomunikacyjnych, którzy chcą oferować tego rodzaju usługi klientom biznesowym. Skierowana jest do menedżerów i pracowników marketingu w działach zajmujących się usługami w chmurze oraz klientami biznesowymi. Comarch CSM umożliwia kompleksowe zarządzanie łańcuchem wartości w zakresie tego modelu biznesowego.

Rozwiązanie dostarczane jest wraz z szerokim zakresem funkcjonalności, wśród których znajdują się "sklep" z aplikacjami, centralny katalog produktów, automatyczne uruchamianie usług u klienta, zarządzanie urządzeniami, jak również biling i monitorowanie jakości usług.

Reklama

Możliwość pojedynczego logowania i zunifikowany interfejs dla wielu użytkowników zapewniają wysoki poziom zadowolenia użytkowników, dzięki łatwemu dostępowi do aplikacji i usług, oferowanych pod marką własną operatora, w każdym czasie, z każdego urządzenia i w każdym miejscu.

Najwyższy poziom bezpieczeństwa pozwala na zastosowanie różnego rodzaju modelu oferowania usług w chmurze prywatnej, publicznej lub hybrydowej. Nowoczesna, modularna architektura rozwiązania umożliwia łatwą integrację z istniejącym środowiskiem IT operatora (w tym z takimi systemami jak biling, CRM, portal dla klientów itd.), a otwarty interfejs ułatwia uruchamianie nowych usług i aplikacji.

Cloud Service Management dostarczany jest z gotowym zestawem usług w chmurze, w tym Cloud Computing (IaaS/PaaS), Przechowywanie Kopii Danych, Zarządzanie Przedsiębiorstwem (ERP), Zarządzanie Finansami, Wymiana Danych, Komunikacja Zintegrowana, jak również specjalizowane rozwiązania dla branż, między innymi dla telemedycyny, służby zdrowia, branży motoryzacyjnej czy e-commerce.

Comarch chce być partnerem dla operatorów w procesie rozwoju środowiska chmurowego. W zależności od strategii przyjętej przez operatora, Comarch CSM może być wdrożony na własnych serwerach klienta, lub w Comarch Data Center, w modelu usługi zarządzanej (Managed Service).

- Ponieważ tradycyjna oferta operatorów przestaje być pewnym źródłem przychodów, innowacyjne usługi w chmurze stają się ciekawą opcją. Tego typu oferta cieszy się w ostatnim czasie dużym zainteresowaniem zarówno ze strony dużych korporacji, jak i małych i średnich przedsiębiorstw, dlatego platformy umożliwiające oferowanie usług w chmurze stają się dla operatorów niezwykle istotnym narzędziem. Wykorzystując potencjał swojej infrastruktury, zdolności operacyjnej i lojalności obecnych klientów, operatorzy telekomunikacyjni mają ogromne szanse, aby zdobyć przewagę na rynku usług w Chmurze. Comarch Cloud Service Management wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, czego potwierdzeniem jest duże zainteresowanie europejskich operatorów naszym rozwiązaniem - mówi Grzegorz Wąchocki, dyrektor ds. usług w chmurze w firmie Comarch.

Sprawdź notowania spółki Comarch na stronach INTERIA.PL

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ComArch SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »