Comarch wdraża lojalność w Rosji

Comarch podpisał w dniu wczorajszym umowę o wartości ponad 3,3 mln zł na wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania lojalności klientów i budowania programów lojalnościowych z klientem w Rosji. System informatyczny będzie oparty o flagowe rozwiązanie Comarch klasy CRM, AURUM LoyaltyCare.

Comarch podpisał w dniu wczorajszym umowę o wartości ponad 3,3 mln zł na wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania lojalności klientów i budowania programów lojalnościowych z klientem w Rosji. System informatyczny będzie oparty o flagowe rozwiązanie Comarch klasy CRM, AURUM LoyaltyCare.

Wcześniej Comarch informował o umowie na system lojalnościowy dla globalnego koncernu energetycznego o wartości do 20 mln euro. - Kontrakt rosyjski potwierdza naszą pozycję jako jednego ze światowych liderów na rynku systemów lojalnościowych. Potrafimy zdobywać kontrakty i wdrażać nasze rozwiązania zarówno na dojrzałych rynkach Europy Zachodniej, o czym świadczy kontrakt ze światowym koncernem energetycznym, o którym informowaliśmy dwa tygodnie temu, jak i w gospodarkach wschodzących - mówi Paweł Przewięźlikowski, Wiceprezes Comarch S.A. - Aktualnie zainteresowanie tego typu systemami jest bardzo duże, tym bardziej, że daje się je zastosować nie tylko w firmach handlowych, ale także u operatorów telekomunikacyjnych, bankach, czy w sektorze energetycznym. Liczymy na kolejne kontrakty i zwiększanie udziału w rynku tych systemów. Cieszymy się również ze wzmocnienia naszej pozycji na informatycznym rynku rosyjskim. Rynek ten dynamicznie rośnie w związku ze rozwojem rosyjskiej gospodarki. Jesteśmy już na nim obecni w sektorze telekomunikacyjnym, finansowym i handlowym, co stanowi dobrš bazę do dalszej ekspansji.

Reklama

System lojalnościowy Comarch AURUM LoyaltyCare jest jednym z najnowocześniejszych produktów informatycznych Comarch dla firm obsługujących wielu konsumentów. Systemy lojalnościowe należą do szerokiej grupy systemów klasy CRM (Customer Relationship Management) i umożliwiają tworzenie programów marketingowych, które w bardzo istotny sposób wpływają na jeden z podstawowych wskaźników biznesowych, jakim jest "Customer retention", czyli wskaźnik utrzymania klienta. Funkcjonuje on jako jeden z najważniejszych w biznesie głównie z tego względu, że koszty pozyskania klienta są siedmiokrotnie wyższe aniżeli utrzymanie "starego". Dzięki systemowi AURUM LoyaltyCare firmy zwiększajš również wiedzę o kliencie, ilość zawieranych transakcji, oraz poprawiajš jakość komunikacji ze swoimi kontrahentami. Klienci firmy stosującej system lojalnościowy doceniają fakt, że za częste korzystanie z jej oferty otrzymują dodatkowe korzyści i częściej wybierają produkty i usługi tej firmy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Rosja | Rosji | Comarch | firmy | lojalność
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »