"Gazeta Prawna" wciąż w czołówce

Cztery dzienniki odnotowały w czerwcu wyższą sprzedaż w stosunku do ub.r. "Gazeta Prawna" ma taki sam wzrost jak "Gazeta Wyborcza" (11 proc.), "Puls Biznesu" miał sprzedaż wyższą o 1,3 proc. Liderem pod tym względem jest "Gazeta Giełdy Parkiet" - wzrost o 28,8 proc.

Cztery dzienniki odnotowały w czerwcu wyższą sprzedaż w stosunku do ub.r. "Gazeta Prawna" ma taki sam wzrost jak "Gazeta Wyborcza" (11 proc.), "Puls Biznesu" miał sprzedaż wyższą o 1,3 proc. Liderem pod tym względem jest "Gazeta Giełdy Parkiet" - wzrost o 28,8 proc.

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy podał, że w czerwcu największą sprzedaż wśród dzienników miał "Fakt" (501,4 tys. egz.), na drugim miejscu uplasowała się "Gazeta Wyborcza" (444,4 tys.), a na trzecim "Super Express" (221,3 tys. egz.). Ten ostatni odnotował także 14,1-proc. spadek sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu 2003 r. Jeszcze gorsze wyniki miały "Trybuna" - spadek o 18,8 proc. (z 29,2 tys. do 23,7 tys.) oraz "Dziennik Sportowy" - mniejsza sprzedaż o 15,4 proc. (z 87,4 tys. do 73,9 tys.). Gorszy wynik - spadek o 1,2 proc. - miała także "Rzeczpospolita" (z 188,2 do 186 tys. egz.).

W czerwcu największy wzrost wykazały oprócz "Gazety Wyborczej" - o 11 proc. (z 400,3 tys. do 444,4 tys.), gazety ekonomiczne - "Gazeta Giełdy Parkiet" - o 28,8 proc. (z 8,9 do 11,6 tys.), "Gazeta Prawna" - o 11 proc. (z 71,3 do 79,1 tys.) i "Puls Biznesu" - o 1,3 proc. (z 23,3 do 23,6 tys.).

Większość dzienników miała w czerwcu gorszą średnią sprzedaż niż w maju. Największe straty poniosła "Gazeta Wyborcza" - o prawie 20 tys. mniej sprzedanych egzemplarzy (spadek z 464,3 tys. do 444,4 tys.).

Reklama

Grzegorz Kozyra

Gazeta Prawna
Dowiedz się więcej na temat: 'Gazeta Wyborcza' | puls | 'Wyborcza' | gazet | Puls Biznesu | Gazeta Wyborcza | giełdy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »