Internet Group chce wprowadzić Call Center Poland na GPW

Internet Group planuje wprowadzić na warszawską giełdę spółkę z branży telemarketingowej Call Center Poland (CCP). Termin debiutu giełdowego będzie uzależniony od koniunktury panującej na rynku kapitałowym. Pieniądze z emisji CCP przeznaczy m.in. na akwizycje innych firm - poinformowali przedstawiciele IGroup i CCI.

Internet Group planuje wprowadzić na warszawską giełdę spółkę z branży telemarketingowej Call Center Poland (CCP). Termin debiutu giełdowego będzie uzależniony od koniunktury panującej na rynku kapitałowym. Pieniądze z emisji CCP przeznaczy m.in. na akwizycje innych firm - poinformowali przedstawiciele IGroup i CCI.

- Chcemy wprowadzić na giełdę Call Center Poland, aby pozyskać dla niej środki na dalszy rozwój. Rozpoczęliśmy już pierwsze prace z domem maklerskim. Termin debiutu będzie jednak uzależniony od koniunktury panującej na rynku kapitałowym - powiedział na spotkaniu z dziennikarzami wiceprezes IGroup Rafał Rześny.

- Wartość emisji będzie zależała od tego, czy CCP będzie realizowało jedno większe przejęcie, czy kilka mniejszych, w drugim przypadku wartość emisji może być znacząca - dodał.

IGroup 1 grudnia poinformowało o sfinalizowaniu zakupu 100 proc. akcji CCP. Za przejętą spółkę IGroup zapłaci 129,4 mln zł. CCP oferuje usługi i rozwiązania w zakresie outsourcingu procesów biznesowych wykorzystujących narzędzia call/contact center.

Reklama

CCP jest właścicielem dwóch innych spółek: Webtel i Communication One Consulting.

Webtel jest dostawcą rozwiązań informatycznych dla call centers, świadczy także usługi z zakresu e-marketingu. Communnication One Consulting to z kolei firma specjalizując się w szkoleniach z zakresu obsługi klienta i sprzedaży przez call center, rekrutacji i wynajmie pracowników do call centers oraz doradztwie w zakresie organizacji i zarządzania call centers.

IGroup 1 grudnia kupiło także za 10,7 mln zł spółkę ContactPoint.

Spółki z grupy CCP i ContactPoint mają utworzyć w IGroup platformę call center - grupę firm skoncentrowaną wokół nowych technologii i zarządzaniu kontaktami z klientem przez call center.

W 2006 r. cztery zakupione przez IGroup spółki miały 6,4 mln zł zysku EBITDA i 52,1 mln zł przychodów. Prognoza na 2007 rok zakłada wypracowanie EBITDY na poziomie 11,8 mln zł i 60,1 mln zł przychodów.

Strategiczne plany dotyczące rozwoju platformy call center w ramach IGroup zakładają: akwizycje outsourcingowych call center, przejmowanie kompleksowego zarządzania ludźmi i infrastrukturą wewnętrznych call centers oraz lokalizację nowych call centers za granicą.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: call center | GPW | internet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »