Mobini S.A. zmienia nazwę na Internetowe Biura Sprzedaży NetShops.pl S.A.

Notowana na rynku NewConnect warszawskiej giełdy spółka Mobini S.A., znana dotychczas z prowadzenia serwisu społecznościowego www.mobini.pl zmienia nazwę na Internetowe Biura Sprzedaży NetShops.pl S.A. To element nowej strategii zakładającej dynamiczny rozwój w segmencie e-commerce.

Notowana na rynku NewConnect warszawskiej giełdy spółka Mobini S.A., znana dotychczas z prowadzenia serwisu społecznościowego www.mobini.pl zmienia nazwę na Internetowe Biura Sprzedaży NetShops.pl S.A. To element nowej strategii zakładającej dynamiczny rozwój w segmencie e-commerce.

Mobini S.A. jest od kwietnia kontrolowana przez MNI S.A. (wraz z podmiotem zależnym MNI Telecom S.A. ma 30,48 proc. akcji i głosów na walnym zgromadzeniu). MNI S.A. to spółka holdingowa z głównego parkietu warszawskiej GPW (indeks: sWIG80), do której należy bezpośrednio i pośrednio kilkanaście spółek działających w branży: telekomunikacyjnej, zaawansowanych usług dodanych i marketingu mobilnego, medialnej oraz turystycznej.

MNI S.A., jako inwestor strategiczny chce wykorzystać potencjał Mobini S.A., która prowadzi znany portal społecznościowy www.mobini.pl (z 426 tys. zarejestrowanych osób na Facebook.com), modyfikując profil działalności przejętej firmy. Częścią zmian jest podjęta przez akcjonariuszy na nadzwyczajnym walnym zgromadzeniu Mobini S.A. uchwała o zmianie nazwy spółki na Internetowe Biura Sprzedaży NetShops.pl S.A.

Reklama

- Prowadzony przez naszą spółkę portal społecznościowy ma duży potencjał, ale dotąd te zasoby były słabo wykorzystywane. Nowa strategia zakłada zwrot w kierunku e-commerce. Nowa nazwa - Internetowe Biura Sprzedaży NetShops.pl S.A. - w pełni oddaje nowy profil działalności spółki - mówi Agnieszka Bareja, prezes Internetowych Biur Sprzedaży Netshops.pl S.A.

Notowania spółki Internetowe Biura Sprzedaży Netshops.pl S.A. znajdziesz tutaj

Wcześniej w ramach przeprofilowania strategii spółka zawarła 19 i 20 kwietnia br. umowy nabycia 100 proc. akcji warszawskiego biura podróży First Class S.A. Transakcja została sfinansowana ze środków własnych oraz w wyniku zaoferowania akcji własnych dotychczasowym akcjonariuszom First Class S.A. Przejęte biuro podróży, które stało się spółką w 100 proc. zależną od Internetowych Biur Sprzedaży Netshops.pl S.A., specjalizuje się w organizacji i obsłudze firmowych podróży służbowych, szkoleń, konferencji, kongresów, świadcząc usługi dla ponad 500 klientów korporacyjnych.

Oprócz usług Bussines Travel w jego ofercie znajdują się produkty dla klienta indywidualnego: wycieczki zagraniczne oraz oferty first i last minute. First Class S.A. zajmuje się także rezerwacją biletów lotniczych, a także prowadzi sprzedaż biletów autokarowych, kolejowych oraz promowych. - Poprzez zakup akcji First Class S.A., zapoczątkowaliśmy działania, mające na celu realizację strategii internetowych biur sprzedaży, którą wykonywać będzie nasza spółka mająca niezbędną wiedzę i kompetencje wdrożeniowe w tego typu przedsięwzięciach.

Przygotowujemy się do przeprowadzenia kolejnych transakcji, które pozwolą nam w pełni zrealizować nasz cel, jakim jest wejście do ścisłego grona liderów na rynku e-commerce w Polsce - mówi Agnieszka Bareja, prezes Internetowych Biur Sprzedaży Netshops.pl S.A. - Dynamiczny rozwój wymagać będzie pozyskania środków z nowej emisji. Nasz inwestor strategiczny MNI S.A., który ma duże doświadczenie w przejmowaniu aktywów i ich restrukturyzacji, deklaruje pełne wsparcie - dodaje prezes Agnieszka Bareja.

Za wdrożenie nowej strategii odpowiada nowy zarząd Internetowych Biur Sprzedaży Netshops.pl S.A., powołany 20 kwietnia 2012 r. Oprócz pani Agnieszki Barei członkami zarządu są p. Dariusz Sepioło, prezes zarządu First Class S.A. oraz pani Marta Szymańska, prezes zarządu NetShops.pl Sp. z o.o., działającej w segmencie e-commerce.

Opr. MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: nowa strategia Grupy PZU
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »