Reklama

Power Price pozyskała z emisji 1,3 mln złotych

Power Price, spółka która prowadzi obecnie przygotowania do uruchomienia platformy e-commerce, przeznaczonej do wymiany handlowej między producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi, pozyskała od inwestorów w ramach oferty prywatnej 1,3 mln zł.

- Jestem przekonany, że środki pozyskane z emisji akcji serii B pozwolą spółce zrealizować swoją strategię rozwoju. Ponad połowa pozyskanego kapitału przeznaczona zostanie na rozwój działu handlowego i działu obsługi klienta. Około 25 proc. środków spółka zamierza przeznaczyć na działania promocyjne, natomiast pozostałe środki wykorzystane zostaną na pokrycie kosztów administracyjnych oraz zakupu i wdrożenie systemu ERP wspomagającego działanie platformy Power Price - powiedział Piotr Skawiński, prezes Power Price.

Strategia rozwoju spółki zakłada uruchomienie platformy handlowej Power Price, która w początkowym etapie działania będzie umożliwiała wymianę handlową pomiędzy producentami i dystrybutorami, a klientami biznesowymi.

Reklama

Docelowo platforma będzie również udostępniona klientom indywidualnym.

Power Price została założona w maju 2010 roku. Głównym akcjonariuszem spółki jest inkubator przedsięwzięć technologicznych i internetowych InQbe sp. z o.o., należący go grupy kapitałowej IQ Partners, a około 10 proc. pakiet akcji posiada Synopsis Polska.

Spółka chce zadebiutować na rynku NewConnect do końca tego roku.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL

Dowiedz się więcej na temat: platformy | środki

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »