Power Price pozyskała z emisji 1,3 mln złotych
Power Price, spółka która prowadzi obecnie przygotowania do uruchomienia platformy e-commerce, przeznaczonej do wymiany handlowej między producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi, pozyskała od inwestorów w ramach oferty prywatnej 1,3 mln zł.
- Jestem przekonany, że środki pozyskane z emisji akcji serii B pozwolą spółce zrealizować swoją strategię rozwoju. Ponad połowa pozyskanego kapitału przeznaczona zostanie na rozwój działu handlowego i działu obsługi klienta. Około 25 proc. środków spółka zamierza przeznaczyć na działania promocyjne, natomiast pozostałe środki wykorzystane zostaną na pokrycie kosztów administracyjnych oraz zakupu i wdrożenie systemu ERP wspomagającego działanie platformy Power Price - powiedział Piotr Skawiński, prezes Power Price.
Strategia rozwoju spółki zakłada uruchomienie platformy handlowej Power Price, która w początkowym etapie działania będzie umożliwiała wymianę handlową pomiędzy producentami i dystrybutorami, a klientami biznesowymi.
Docelowo platforma będzie również udostępniona klientom indywidualnym.
Power Price została założona w maju 2010 roku. Głównym akcjonariuszem spółki jest inkubator przedsięwzięć technologicznych i internetowych InQbe sp. z o.o., należący go grupy kapitałowej IQ Partners, a około 10 proc. pakiet akcji posiada Synopsis Polska.
Spółka chce zadebiutować na rynku NewConnect do końca tego roku.
Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL