Przychody MZN Property wzrosły w lutym o 23,8 proc.

Grupa MZN Property, właściciel platformy nieruchomościowo-finansowej Morizon.pl, osiągnął w lutym 1844 tys. zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. To wzrost o 23,8 proc. względem lutego 2017 r. Dynamiczna poprawa rezultatów na początku 2018 r. to efekt wprowadzanych od IV kwartału ubiegłego roku zmian w segmencie nieruchomościowym oraz rosnącej skali działalności segmentu finansowego.

Grupa MZN Property, właściciel platformy nieruchomościowo-finansowej Morizon.pl, osiągnął w lutym 1844 tys. zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. To wzrost o 23,8 proc. względem lutego 2017 r. Dynamiczna poprawa rezultatów na początku 2018 r. to efekt wprowadzanych od IV kwartału ubiegłego roku zmian w segmencie nieruchomościowym oraz rosnącej skali działalności segmentu finansowego.

- Wypracowane w styczniu i lutym przychody potwierdzają skuteczność podejmowanych przez nas działań w zakresie budowy platformy komplementarnych usług nieruchomościowo-finansowych. Podobnie jak w styczniu, wzrosty sprzedaży to efekt wprowadzanych zmian w sposobie rozliczania klientów profesjonalnych w efekcie wzmocnienia marki Morizon.pl oraz rozwoju usług finansowych - mówi Jarosław Święcicki, prezes MZN Property.

Grupa MZN Property wzrosty przychodów osiągnęła zarówno w segmencie nieruchomościowym, w którym widać zapowiadany wcześniej wzrost średnich przychodów od klientów profesjonalnych, jak i w segmencie finansowym. Segment finansowy obejmuje własną sieć dystrybucji kredytów hipotecznych i gotówkowych oraz sprzedaż narzędzi dla pośredników kredytowych. W kolejnych miesiącach segment ten będzie się intensywnie rozwijał, m.in. dzięki udostępnieniu platformy internetowej dystrybucji kredytów hipotecznych, które planowane jest na II kwartał br.

Reklama

- Osiągnięty w lutym wzrost przychodów jest jeszcze większy niż w styczniu, kiedy wyniósł niecałe 20 proc. W kolejnych miesiącach liczymy na kontynuację pozytywnych tendencji w rozwoju biznesu - dodaje Jarosław Święcicki.

W lutym MZN Property kontynuowała prace nad platformą internetową do dystrybucji produktów finansowych oraz odświeżeniem flagowego portalu Grupy - Morizon.pl i wzmocnieniem tej marki wśród użytkowników.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Property
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »