Rainbow Tours może się również pochwalić rekordowym zyskiem osiągniętym w okresie czterech kwartałów 2013 roku i wynoszącym prawie 17 mln brutto, co stanowi wzrost o prawie 400 proc. w stosunku do 2012 roku.
Tak dobre wyniki spółka zawdzięcza głównie znacząco wyższej sprzedaży własnych imprez turystycznych, restrukturyzacji spółek zależnych ABC i BeeFree oraz lepszej skuteczności w komunikacji marketingowej. Z pozostałych czynników warto również wspomnieć o stabilnej sytuacji walutowej oraz wybieraniu przez klientów touroperatorów stabilnych finansowo, o rozpoznawalnej marce i dobrej relacji jakości do ceny.
- Cieszą nas tak dobre wyniki osiągnięte w 2013 roku. Traktujemy to jako motywację do osiągania jeszcze lepszych wyników. Naszym celem na 2014 jest osiągnięcie miliarda złotych przychodów, wzrost zysków, poprawa rentowności oraz coraz ciekawsza i bardziej atrakcyjna oferta produktowa - mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.