Notowania akcji spółki LPP z 30 maja 2025 roku

W piątek, 30 maja LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 14700 zł, czyli o 0,27 proc. mniej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 14740,0 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom minimalny - 14320 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 126, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 12 846 sztuk. Obroty wyniosły 106 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Analizowana sesja była czwartą sesją spadkową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 7,56 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 8,12 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 15,77 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 7,27 proc.

Reklama

W piątek LPP zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,47 proc. do poziomu 101 476 punktów, a wartość spółki spadła aż o 2,17 proc. Spółki z branży odzieżowej do których należy także LPP ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 1,41 proc. do poziomu 11 413 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z sektora odzieżowego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »