Dino stale się rozrasta. Już tylko Biedronka ma więcej sklepów

Alan Bartman

Oprac.: Alan Bartman

Dino na koniec czerwca br. miał o blisko 300 sklepów więcej niż przed rokiem, a łączna liczba placówek wynosiła ok. 2,3 tys. Tym samym polska sieć goni swojego rywala z branży - Biedronkę - do którego jeszcze jej trochę brakuje
Dino na koniec czerwca br. miał o blisko 300 sklepów więcej niż przed rokiem, a łączna liczba placówek wynosiła ok. 2,3 tys. Tym samym polska sieć goni swojego rywala z branży - Biedronkę - do którego jeszcze jej trochę brakujeArtur Szczepanski/REPORTERReporter

Zobacz również:

    Zobacz również:

      Dino notuje dwucyfrowe wzrosty przychodów

      Kurs akcji Dino

      "Wydarzenia": Skarbówka przyjrzy się internetowym platformom handlowymPolsat NewsPolsat News
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?