Reklama

Drakońskie kary za nieuczciwą reklamę suplementów diety

Kary za nieuczciwą i nierzetelną reklamę suplementów diety mają wynosić 20 mln zł. Suplementy produkują zwykle małe firmy - taka kara doprowadzi je do bankructwa.

Wysokie kary zawiera projekt nowelizacji ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W projekcie zaproponowano także wprowadzenie opłat za wprowadzenie do obrotu nowych suplementów diety.

- Kara została ustalona na poziomie 20 mln zł i jest to kwota bez precedensu, nawet jeżeli uwzględni się produkty lecznicze - mówi w rozmowie z MarketNews24 adw. Witold Błaszczyński z kancelarii prawniczej Kochański Zięba i Partnerzy (KZP). -Ta kwota będzie niemożliwa do egzekucji, na co zwracają uwagę prawnicy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »