Grupa Żywiec szykuje plastikową rewolucję

Grupa Żywiec wprowadza na rynek piwo w plastikowych butelkach - pisze "Puls Biznesu".

Firmy głowią się nad możliwymi sposobami ożywienia sprzedaży piwa, zwłaszcza że zaczyna się sezon letni, który jest dla branży okresem żniw. Grupa Żywiec przygotowała tajną broń w postaci półtoralitrowej megabutelki z plastiku. W takich opakowaniach będzie sprzedawać piwo marki Warka. Do tej pory nikt w Polsce takiej sztuki z markowym piwem jeszcze nie próbował.

Grupa Żywiec podaje, że na europejskim rynku w ciągu ostatnich kilku lat sprzedaż piwa w plastikowych butelkach wzrosła z 10 do ponad 70 mln hektolitrów, podczas gdy sprzedaż piwa w innych opakowaniach wzrosła tylko nieznacznie - zaznacza "PB".

Reklama
PAP/PulsBiznesu
Dowiedz się więcej na temat: puls | Żywiec | piwo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »